(Bijna) nieuwe Lexus CT rijder

Kela

Nieuw hier
26 okt 2011
14
0
0
Dag mensen,

Ik ben een (bijna) nieuwe CT rijder. Na zo goed als 4 jaar in de Honda Civic Hybrid gereden te hebben, wilde ik overstappen op iets anders. Als leaserijder heb je daar gelukkig de mogelijkheid voor.
Wilde naar de Insignia Tourer maar als je die een beetje wilt aankleden loopt de prijs flink op en dus ook de bijtelling. :O

De CT kwam dus op een uitstekend moment, wel kleiner dan de opel, maar met veel meer opties.
Een goede audio vind ik een must in de auto, dus vandaar de keuze voor de Luxury Line met nog wat extra's.

Moet nog wel tot eind maart 2012 wachten ;) .

Groeten, Kela
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!!!! enne leuk om te horen dat je keuze is gevallen op de CT! Maar als ruimte je eis was ( gezien je voor een insignia tourer ging) hoop ik wel dat de ct voldoende bagage ruimte voor je biedt :) maar verder zeker een mooie leuke auto!

Wat voor kleur is het geworden?
 

Kela

Nieuw hier
26 okt 2011
14
0
0
Welkom hier!!!! enne leuk om te horen dat je keuze is gevallen op de CT! Maar als ruimte je eis was ( gezien je voor een insignia tourer ging) hoop ik wel dat de ct voldoende bagage ruimte voor je biedt maar verder zeker een mooie leuke auto!

Wat voor kleur is het geworden?

De (bagage) ruimte is altijd meer dan in mijn huidige civic. Voordeel is dat de achterbank neergeklapt kan worden, verder heb ik niet veel nodig.

De kleur: Dark Opal met Ivory leer en Bamboo sierstrip en als extra opties de performance dempers, de dakdragers (voor de kayaks) en de trekhaak (voor de fietsen)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Aah dan is het wel leuk ja :)

Performance dempers nog wel.... vond je standaard niet goed genoeg? :p