Binnenwerk rechterbuitenspiegel

rvdv

Nieuw hier
12 mrt 2011
7
0
0
Hallo om het binnenwerk van de zijspiegel te monteren moet je dan de hele spiegel van de deur afhalen?
Of kan je er ook bij door het spiegel glas te verwijderen.
Ik zal me trouwens even voorstellen, Ik ben Ren? en sinds 25-01 in het bezit van een zwarte is 250 executive
2006 met handbak.
Ik hoop dat iemand het weet en alvast bedankt. :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Alor,

je bedoelt andersom toch?

spiegel naar boven laten spiegelen zodat je in de gleuf aan de onderkant van je spiegelglas, voorzichtig je spiegel eruit kan klikken. :) zo heb ik het gedaan met het vervangne van de spiegel lampjes :)
 

rvdv

Nieuw hier
12 mrt 2011
7
0
0
spiegel moet inderdaad naar boven om er uit te kunnen.
Heb gisteren motor vervangen van spiegel verstelling ,dealer vroeg er ? 554,- voor
Gelukkig stond er ??n op marktplaats voor ? 50,- dus die zaten snel in de knip :rulez:
Ik had de koppeling al laten vervangen dus het was wel even genoeg.
Auto is nu perfect

groet Ren?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Duur grapje zeg mocht de mijne kapot gaan dan komen er de spiegels van 2009 model erop. Deze zijn gespoten in kleur per set nog goedkoper via usa.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Krijg je zo'n mooie inscriptie er op; "OBJECTS IN MIRROR ARE CLOSER THAN THEY APPEAR'' :mrgreen:

Zo heb ik er ook een mooie sticker voor; "OBJECTS IN MIRROR ARE LOSING'' :p
 

Robinho

Nieuw hier
28 mrt 2012
2
0
0
Beste allemaal,

Ik ben in bezit van een Lexus IS250 business luxury edition, heb echter schade aan mijn recterbuitenspiegel. De spiegel zelf is nog heel en klapt nog gewoon in en uit. Echter bij het lichtje aan de onderkant is er een stuk uit.
Nu heb ik navraag gedaan bij Lexus Adam en geven aan dat de complete spiegel vervangen moet worden. De kosten bedragen ruim 600 euro.
Heeft een van jullie tips om aan goedkopere buitenspiegels te komen?