Re: Black lexus is200
Een 1jz vvti is al standaard single turbo, een 2jz niet. En wil niet gelijk aan een 2jz swap beginnen en dan ook nog eens een single turbo + stand alone + injectoren en wat er nog niet meer bij komt kijken.
En ik weet nog niet hoe hoge druk ik wil gaan draaien, maar er zijn al wat mensen die al aardig lang rond rijden met een 1jz/2jz-gte swap op standaard diff.. En ik ga hem niet aftrappen dus zal het wel houden
Ow ja, work in progress:
kwp zei:Executive heeft het ook, al is niet helemaal duidelijk of dit altijd is. Op diverse sites staat diverse info. mijn auto heeft het in ieder geval wel maar dat is een IS300 exec.
Waarom ga je eigenlijk een 1jz swappen en geen 2jz?
PS kom jij uit de omgeveing van Rotterdam? Ga je naar de meeting? Kunnen we misschien samen rijden. Als het goed is rijd er nog een IS met me mee dus dan zijn we met 3.
gr. koen
Een 1jz vvti is al standaard single turbo, een 2jz niet. En wil niet gelijk aan een 2jz swap beginnen en dan ook nog eens een single turbo + stand alone + injectoren en wat er nog niet meer bij komt kijken.
En ik weet nog niet hoe hoge druk ik wil gaan draaien, maar er zijn al wat mensen die al aardig lang rond rijden met een 1jz/2jz-gte swap op standaard diff.. En ik ga hem niet aftrappen dus zal het wel houden

Ow ja, work in progress:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.