Blije Lexus rijder

classiconero

Nieuw hier
8 okt 2021
21
5
3
Bij deze stel ik me voor. Ik ben Willem en sinds een week of 6 rij ik een Lexus CT200h.
Na jaaaaaren Volvo gereden te hebben, was ik tijdens mijn zoektocht naar een andere , kleinere auto bij Lexus Den Haag terechtgekomen. Proefrit gemaakt en was erg onder de indruk van rijgedrag, geluidsniveau en afwerking van een Lexus.

Mijn wensen besproken met de adviseur en een optie genomen op een exemplaar van december 2019 met 28000 op de teller. Een van de laatste dus, de uitvoering is Business Line.
De auto moest van een andere vestiging komen en deze is het geworden.

Meteen na aanschaf een afspraak gemaakt bij Leder Inbouw in Alphen aan den Rijn en inmiddels zit er een zwart nappaleren interieur in.
Voor mij is de auto nu "bijna af". Op mijn wensenlijstje staat nog een set 17 inch velgen. Mocht iemand een nette set hebben liggen, dan ben ik daarin geinteresseerd.
Verder zoek ik nog een nette oplossing om mijn telefoon te bevestigen voor navigatie. Ik hou me aanbevolen voor suggesties/ foto's. De standaard navigatie ga ik niet gebruiken, want als je eenmaal Google Maps gewend ben dan wil je niet anders meer ( ik althans)

Groeten uit Zoetermeer
Willem
 

Bijlagen

  • 20211213_104953.jpg
    20211213_104953.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 65
  • 20211213_105056.jpg
    20211213_105056.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 65

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Welkom, mooi hoor die bekleding! Een oplossing voor een telefoonhouder zoek ik ook vaak naar. Zeker omdat ik er zo;n leren klaphoesje omheen heb. Past niet in die standaard "grijpertjes".
 
  • Leuk
Waarderingen: classiconero