bluetooth 1e ct200h

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
De CT200 h is een geweldige auto maar 1 ding vergalt al vanaf het begin ons plezier met deze auto en dat is de bluetooth connectivity. Elke keer valt tijdens bellen de connectie met de carkit weg. Met de iPhone 4S is het helemaal een crime met de 5s valt het mee. Echter met de nieuwe CT200h totaal geen probleem! Golfje ook niet alles met onze CT kan de bluetooth module vervangen worden ge?pgraded worden en wat kost dat?
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
De CT200 h is een geweldige auto maar 1 ding vergalt al vanaf het begin ons plezier met deze auto en dat is de bluetooth connectivity. Elke keer valt tijdens bellen de connectie met de carkit weg. Met de iPhone 4S is het helemaal een crime met de 5s valt het mee. Echter met de nieuwe CT200h totaal geen probleem! Golfje ook niet alles met onze CT kan de bluetooth module vervangen worden ge?pgraded worden en wat kost dat?

Vraag het de dealer, maar ik begrijp dat je nu een nieuwe CT hebt met totaal geen probleem. Waar gaat het nu dan nog over, heb je de oude CT dan ook nog? Neem een Samsung telefoon, dan heb je geen problemen meer in zowel de oude als de nieuwe CT en is waarschijnlijk goedkoper als het vervangen van een Bluetooth module met upgrade.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ronduit een onduidelijke post, wat moeten we onder "nieuwe" CT verstaan?
Een andere of een nieuwere bouwjaar of de facelift model? Om welke uitvoering/uitrusting?

"Golfje ook niet alles..." ?????
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
We hebben nog steeds de eerste CT200h tsunami auto die daardoor ruim een half jaar later is afgeleverd, inmiddels is er een updated versie voor mij nieuwe versie die krijg je wel eens mee bij een grote beurt.

feit is de bluetooth in onze ct is vanaf het begin bagger

TwaMu als het wel werkt in de nieuwe lexus alsook in een golfje (vervangende auto) dan toch maar een andere telefoon kopen? Fijn dat je bij bent met je Samsung wij zijn blij met iPhone.

Zer0ne nieuwe CT is gefacelifte model zonder staartje = defuser( persoonlijk vind ik dat echt jammer) De CT is dus allereerste luxury line in pearl white met alle opties MarkL, AdaptiveC, Xenon, Dakraampje, Leer creme, Labels eraf. Bamboo plakker in het dashboard. En wat betreft dat golfje nee zeker niet maar erg frustrerend dat bluetooth gewoon werkt in die Duitser klik klak klaar geen enkel probleem. En volgens de specs Lexus CT 200h hybrid 100kW Business Line Pro
 
Laatst bewerkt:
21 jan 2014
250
17
0
In mijn, 4 maanden "oude" CT200h geen problemen met de Bluetooth in combinatie met Samsung foons.
Heb ooit een apple gehad. Werkte bagger in de IS300sc en nog slechter in de Grande Punto die ik toe zakelijk reed.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Mooi, dus het gaat hier om de eerste partij (2011) CT en de facelift (2013+)
Zo ver ik het zie (plaatjes, inet. ik heb nog niet in zo'n facelift gereden) is dat de facelift gewoon een hele andere interieur heeft.
Zo heb je bij de luxere uitvoeringen een kleurenscherm/boordcomputer in je tellerklok en de interface van de navi ook heel anders. Dus ik denk niet dat het zomaar 1.2.3. Mogelijk is.
De vraag zou je echt bij Lexus moeten neerleggen.
 

Jvrr

Actief
30 sep 2014
102
7
18
Ik had ook problemen met Bluetooth in mijn lexus ct200h... Lexus gebeld en hun antwoord is:eek:p de site staan compatible telefoons. Dat zijn telefoons die gebruikt werden tijdens de eerste maanlanding. Uiteindelijk heb ik mijn radio vervangen door een aftermarket radio. Totaal geen enkele storing meer.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ik krijg de "vage" indruk dat Alor niet bepaald pro dealer is..............

Waarop baseer je dat?
Met vragen/antwoord zoals de bovengenoemde, zou ik zwaar pissig worden.
Je koopt een auto van tienduizenden euro's en dan heb je een support van 0,0 en er volgen ook geen updates meer. Je word doorverwezen naar een verouderde antwoord waar je niets aan hebt.
 

Bart1958

Hoort erbij
7 nov 2015
90
4
0
Gelezen in zijn reacties..........ik ben zelf al 20 jaar uiterst tevreden over mijn Lexus dealer. Het is in veel gevallen ook " de toon die de muziek maakt". En laten we eerlijk zijn, met de komst van de golf (in vergelijking met de tijden dat er alleen een GS en LS was) aan betaalbare Lexussen is het voor de dealers ook niet meer te doen om iedere Lexus klant als een vorst te behandelen maar het serviceniveau ligt altijd nog stukken hoger dan bij andere merkdealers.
 

Jvrr

Actief
30 sep 2014
102
7
18
Bart en ik worden als forum lid respectloos door jou behandeld.... En die strepen interessen me werkelijk geen f#ck! (je bent God niet) Er wordt een probleem met Bluetooth aangekaart en verteld wat er is ondernomen. En vervolgens scheld je indirect mensen als Domme Babyboomers uit en eis je respect op. Schandelijk voor een forum als dit.!
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Jvrr

Actief
30 sep 2014
102
7
18
Dus ontopic:wie heeft oplossing voor het Bluetooth probleem. Vanaf de dealer als vanuit de importeur is er geen bevredigend antwoord gekomen. Ik heb het zelf inmiddels opgelost door een andere radio, maar voor ander kan een goede oplossing prettig zijn.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Die oplossing geef je net , je hebt een ander radio gekocht , beste oplossing in mijn ogen :thumbsup:

en hou het ff gezellig hier , dit is een open forum en dat snel beledigd zijn maakt het er niet beter op

en die rep bar is niet aan komen waaien , een beetje respect graag
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Dus ontopic:wie heeft oplossing voor het Bluetooth probleem. Vanaf de dealer als vanuit de importeur is er geen bevredigend antwoord gekomen. Ik heb het zelf inmiddels opgelost door een andere radio, maar voor ander kan een goede oplossing prettig zijn.

Een radio vervangen is "geen" oplossing bij de luxere uitvoeringen o.a. met meer dan de standaard 6 speaker systeem. Denk daarbij aan de Business Line en Luxury Line.

Ik had namelijk ook een extra fancy touchscreen scherm gewild maar volgens vele handleidingen en verkopers past dat niet.
Wel bestaat er een speciala radio van Pioneer(?) Die alleen in China/Taiwan is te verkrijgen die wel werkt.