bluetooth gsm voor is220d

marc

Nieuw hier
15 jan 2009
5
0
0
Hallo allen, ben toe aan mijn eerste Nokia tri-band gsm (vakantie naar v.s.) en dan maar eentje met bluetooth voor in de wagen met navi, maar werken alle gsm's met dit systeem in de wagen of moet je nog ergens opletten?
Voor de rest heb ik niet teveel optie op het toestel nodig.
Iemand tips?
Alvast bedankt
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Bluetooth

Bluetooth

Ik had wat probleempjes met een Palm Treo. Als ik het telefoonnummer via mijn navi opriep dan ging deze wel bellen maar hij maakte geen verbinding met de gsm. Als ik gebeld werd was er wel gewoon verbinding met de GSM. Nu een Nokia en alles werkt. Niemand weet wat de reden was.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb 3 type toestellen van Nokia gebruikt met mijn systeem. Alle drie werken ze. Alleen de batterij en signaal informatie komt niet echt goed door. Maar dat is dan ook niet nodig om de telefoon goed te laten werken.

Soms is de telefoon verbonden en krijg ik wanneer ik probeer te bellen uit het niets de melding, dat de operator de verbinding verbroken heeft. Daarna moet ik de telefoon opnieuw verbinden. Dat is echt mega irri wanneer je aan het rijden bent.
 

marc

Nieuw hier
15 jan 2009
5
0
0
Re: Bluetooth

Arie zei:
Ik had wat probleempjes met een Palm Treo. Als ik het telefoonnummer via mijn navi opriep dan ging deze wel bellen maar hij maakte geen verbinding met de gsm. Als ik gebeld werd was er wel gewoon verbinding met de GSM. Nu een Nokia en alles werkt. Niemand weet wat de reden was.


Hallo Arie, over welk Nokia type gaat het hier?
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Ik heb(had) een Nokia N95 en sinds vrijdag een Blackberry en ze werken zonder probleem. Geluid is wel wat minder van de Blackberry.