Bluetooth

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Hallo allemaal.
Weet iemand of het mogelijk is om een Bluetooth receiver te gebruiken op de aux aansluiting.
Het gaat om een is 250 uit 2007 mark levinson.
Het gaat om een strex Bluetooth receiver te koop bij bol.com.
Alvast bedankt magnepan.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.112
4
815
113
Ja, dit gaat prima, deed ik ook in m'n vorige die geen BT had voor audio-streaming. Kwaliteit vond ik wel tegenvallen, zeker op ML.
De muziek afspelen vanaf CD (MP3 in hoge bitrate) klonk beter.
Van digitaal naar analoog en dan weer van analoog naar digitaal geeft toch verliezen in kwaliteit, maar de reviews zijn goed.
 

Bassj

Actief
25 jan 2020
217
130
43
Ik heb nu een BASEUS ba01 in mijn 2009 IS250 met ML en die werkt boven verwachting.
Had eerst enkel zo'n plugje in de AUX poort (welk merk weer ik even niet meer, maar hij was inklapbaar) en die werkte wel maar die maakte een fluittoon naarmate het motortoerental steeg.
Die ik nu heb klinkt erg helder, geen ruis en goede kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.112
4
815
113
De strex Bluetooth receiver van TS heeft een eigen accu, deze wordt dus niet beïnvloed door motorstoringen. Een goede 5 volt aansluitkabel (dus niet van de Action) zal ook eventuele storingen zoals een fluittoon wegfilteren. Mijn BT receiver was helemaal stil, ook op de telefoonlader met het volume op 65 en geen audio input. Kwam trouwens van de Lidl.

Maar gewoon proberen zou ik zeggen, bevalt hij niet kun je 'm altijd nog terugsturen.