bmw 1M serieuze drift

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Dat is vast niet zijn 1e keer. Wel een mooie drift, maar zeer gevaarlijk voor jongens die het willen proberen. Zag al een hoop bomen staan aan buitenkant van een bocht. Zullen niet de 1e zijn, die een bochtje hebben gemist met zo'n gedrag.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Wow... hij drift echt netjes! Ik moet zeggen dat het wel wat makkelijker wordt gemaakt met regen, maar ik doe 't m niet na.

Echter, als dat filmpje nou van gisteren was, was ik vandaag een bandenwinkel in zijn buurt gestart. Had ik direct winst gemaakt :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Maistah zei:
Wow... hij drift echt netjes! Ik moet zeggen dat het wel wat makkelijker wordt gemaakt met regen, maar ik doe 't m niet na.


Al zou je willen, gaat niet lukken met de CT... helaas ;)




gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hmm.. kijk net het filmpje... Dat kost wel wat oefening en bandjes inderdaad... Ziet er wel strak uit... Wel weer erg jammer dat het zo?n saaie auto is. Zie liever een AE86 voorbij blazen. Maarja, er moeten ook mensen BMWs rijden he, anders blijven die ook maar staan.



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Komop man... BMW, dat staat toch gelijk aan een kater na een avondje coma zuipen. Eerst ben je levensmoe en vervolgens wordt je het weer...



gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
KWP zei:
Komop man... BMW, dat staat toch gelijk aan een kater na een avondje coma zuipen. Eerst ben je levensmoe en vervolgens wordt je het weer...

:D die kon ik nog niet!!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
KWP zei:
Komop man... BMW, dat staat toch gelijk aan een kater na een avondje coma zuipen. Eerst ben je levensmoe en vervolgens wordt je het weer...



gr. koen


Ik ruil voor sommige BMW's blind mijn Lexus in :D . Of is dat vloeken in de Kerk :D :D


(Een 335D coupe mag je mij geven, krijg je mijn Lexus diesel voor terug :D)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja een Lex diesel zou ik er ook wel voor inruilen, maar dat heeft met de krachtbron te maken ;)

Nee op zich is BMW best ok, maar dat moet je hier niet zeggen... oh *** zeg ik het toch....




gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Sorry ik heb een passie voor alles wat snel en uniek is, BMW heeft het allebei. Ik ben bij Lexus terecht gekomen omdat ik een Japlover ben en ik bij de Toyota familie hoor, dan kan ik niet met een deutsche bak aan komen zetten.



Maar back on topic, zou deze M1 standaart zijn?



gr. koen
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
ik dacht dat de persoon op autowerld forum zat, toen nog origineel , hij ging kw ophanging en uitlaat steken.
was een soort promo filmpje