Body styling

mhuberts

Nieuw hier
9 jul 2012
7
0
0
Beste Lexus liefhebbers, ik rij nu al een tijdje in een heerlijke lexus is200. Maar toch ben ik iemand die NOOOOIT tevreden is. Dus ik ben begonnen met het aanpakken van de body. Denk daarbij aan het verlagen van de wagen, andere eind demper, geblindeerde ramen, andere koplampen met xenon, dubble DIN radio en de velgen natuurlijk. Maar ik heb verder zitten denken en ik dacht misschien kan ik nog inspiratie halen uit jullie idee?n en/of foto's. Dus in deze topic graag body tuning / styling foto's droppen en misschien heb jij nog andere specialiteiten waardoor we elkaar kunnen helpen. Bijvoorbeeld het spuiten onderhouden en misschien wel de evaring die jij hebt opgedaan in spullen of materiaal. Graag zie en hoor ik van jullie. (Geen goede of bestaande topic? Laat me even weten)
Ciaoo Gr. Mau
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Hoi,
binnenkort fotos beschikbaar van mijn zwarte IS 300.
Heb hele mooie koplampen gekocht, achterlichten ga ik blacken, coilovers er onder. De 18 ich Tenzos zitten er al op.
Houd niet van spoiler gedoe dus voor mij originele voorbumper en absoluut geen sideskirts.
Heb al getint glas. Misschien achter nog ietsie donkerder. Motorkap wil ik louvres laten inpersen.
Ander uitlaatspruitstuk/systeem komt er ook aan. Als ik de nieuwe schijven en blokken monteer zal ik de klauwen
netjes hamerslag grijs maken. Kan op mijn leeftijd echt niet meer met gele remklauwen in de rondte gaan rijden.
Spuiter en ik zijn het nog niet eens over wel of niet een discreet grijs streepje op de flanken. Ik zie dat wel zitten; hij minder.
Heb ook nog een ander grilletje, booskijkertjes voor op de koplampen(weet nog niet of ik ze er op zet).
Op gaas van de grill wellicht alternatief lexus logo laten spuiten (grijs op zwart of zwart op grijs).
Ben benieuwd wat je er van vind en hopelijk heb je er wat aan.

Gisteren heeft mijn vrouw er trouwens w??r een deuk in gereden, nu weer rechter voorscherm en bumper.
Gelukkig zat de nieuwe voorbumper er nog niet op en scherm is denk ik wel uit te deuken.
Sinds ik de auto heb: deukjes in dak door ijsschotsen van tegemoetkomende vrachtauto, dochter reed er op onze eigen inrit de bumper en rechter voorscherm vanaf, velg was beschadigd. Een week na spuiten beschadigde mijn vrouw alweer 2 velgen. 2 weken later deukje achterdeur toen vrouw bij winkelcentrum geparkeerd stond. Paar weken later hele motorkap vol krassen na bezoek winkelcentrum. waarschijnlijk iemand kratje met boodschappen er op gezet.
Tijdje later reed vrouw achter op iemand; w?er voorbumper. Vorig jaar juli aangereden door iemand die zat te bellen; w??r voorbumper. Paar weken geleden reed mijn vrouw met de dorpel over zo,n stalen beugel van een parkeervak; deuk in dorpel. Toen de Lexus bij de spuiter stond reed ze met de Transit, die 2 meter hoog is, een parkeergarage in van 1,95 meter; dus hele dak in puin, achterdeuren sluiten niet meer etc. En gisteren reed ze dus weer het rechter voorscherm en de bumper in puin tegen een plantenbak die pas 5 jaar voor ons huis staat. Ik had vorige week een Fordje Focus uit 2001 voor haar gekocht om hotsknotsbots mee te spelen en dan zou ze een Lexusverbod krijgen. De Focus werd afgelopen vrijdag voor een futiliteit afgekeurd, dus kon ze er nog niet mee rijden en ze greep de kans om de Lexus weer eens te verkrachten. Ik word er knotsgek van.
Je zou er bijna de Lexus voor verkopen, maar lijkt me beter om mijn vrouw weg te doen. Ze is gratis af te halen en
je krijgt er een voorraad voor zes maanden eten en inlegkruisjes bij.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
WHAHAHA, laat ze het maar niet lezen.

Die van jou kan goed rijden dus :p tijd voor filmpjes op you tube :)

Wat dacht je van set bullbars rondom??

sterkte ene ik zou lekker un hele oude eend kopen ofzo,, kan je nog is terug uitdeuken ;)
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Hou op schei uit. Ik zit er maar mooi mee. Heb 3 dagen niet tegen haar gesproken en de fiets laten nemen.
Maar voor de rest is ze wel OK hoor. Zijn niet voor niks al meer dan 35 jaar bij elkaar. Gelukkig vandaag die oude Focus goedgekeurd en nu is de Lexus veilig. Hopelijk rijd ze er niet me de Focus tegenaan.....
Zal voor wat fotos zorgen (als me dat lukt).
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ja, ietsje TE...wielkastverbreders, en de aero-parts. Ik wil veel subtieler, maar in hoofdlijnen wel wat de foto laat zien.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja das ook mooi man! ik hou het bij mijn oem skirts, meer hoef ik niet.. geen dikke bumper en bijbehorende kit van cwest ofzo...
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Die 2 zijn echt mooi.
Mooi in de lak en hele mooie velg fitting.
Maar het zal niet zo heel fijn rijden zijn hier in nederland of belgie met al die hobbels en.drempels.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ja, clean is mooi, maar ik heb al een OEM bodykit/ body dressing. Dus voor mij zal het geen 100% clean worden :)
Ik wil een iets bredere maar lichtere velg 17" en de body netjes maken.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik hou het ook bij 17" net zoals die foto wat ik heb gepost van die paarse... die zijn 9J en een et van 35 ofzo..
 

mhuberts

Nieuw hier
9 jul 2012
7
0
0
Die oem bodykit op die altezza super mooi daar bn ik echt verlieft op. En ik moet eerlijk zijn die foto's 100% clean ook super strak staan ze erbij
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
die paarse is een zogenaamde qualitat altezza niet veel van gemaakt dus beetje moeilijk om aan die kit te komen... interieur heeft dan ook een andere kleurstelling...