Bolletje remlicht achter vervangen bij een SC430

Frabo

Nieuw hier
12 sep 2022
4
2
3
Beste Forumleden,

Ik rij een Lexus sc430 uit bouwjaar 2006 die ik in 2007 heb geïmporteerd vanuit de USA. Fijne auto maar nu moet ik mijn remlicht rechtsachter vervangen, bolletje is kapot.
Gekeken of ik dat zelf kan vervangen maar het lijkt 1 heel blok. De achterkant is bekleed in de kofferbak en ik zie nergens een schroef om iets los te draaien. Hopelijk hoef ik niet de stof te verwijderen, zit vastgeplakt. Aan de buitenzijde zit ook nergens een schroef om de unit los te draaien. Heeft iemand een idee hoe ik dit zelf op kan lossen?
Bij voorbaat mijn dank.
met vriendelijke groet,
Francois
 
  • Leuk
Waarderingen: Themedutch

Frabo

Nieuw hier
12 sep 2022
4
2
3
Beste John,
Bedankt voor dit filmpje en inderdaad een fluitje van 1 cent.
Morgen eens kijken waar ik deze gele bolletjes kan vinden.
Nogmaals mijn dank en vriendelijke groet,
Francois
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Themedutch

Nieuw hier
23 feb 2023
7
0
1
Beste Forumleden,

Ik rij een Lexus sc430 uit bouwjaar 2006 die ik in 2007 heb geïmporteerd vanuit de USA. Fijne auto maar nu moet ik mijn remlicht rechtsachter vervangen, bolletje is kapot.
Gekeken of ik dat zelf kan vervangen maar het lijkt 1 heel blok. De achterkant is bekleed in de kofferbak en ik zie nergens een schroef om iets los te draaien. Hopelijk hoef ik niet de stof te verwijderen, zit vastgeplakt. Aan de buitenzijde zit ook nergens een schroef om de unit los te draaien. Heeft iemand een idee hoe ik dit zelf op kan lossen?
Bij voorbaat mijn dank.
met vriendelijke groet,
Francois
Hallo Francois, mag ik jou vragen wat je aangepast hebt voor de RDW, heb mijn SC 430 uit 2007, net binnen. Ben op zoek naar een betaalbare oplossing voor de koplampen, ben nu zover dat ik ze in de UK koop en die hier in NL laat ombouwen voor 200,—.Nieuw is belachelijk. Maar alvast bedankt voor je eventuele info, ben nieuw met het importeren en klaar maken voor de RDW. Dus alle info is welkom.
 

Frabo

Nieuw hier
12 sep 2022
4
2
3
Beste Forumleden,

Ik rij een Lexus sc430 uit bouwjaar 2006 die ik in 2007 heb geïmporteerd vanuit de USA. Fijne auto maar nu moet ik mijn remlicht rechtsachter vervangen, bolletje is kapot.
Gekeken of ik dat zelf kan vervangen maar het lijkt 1 heel blok. De achterkant is bekleed in de kofferbak en ik zie nergens een schroef om iets los te draaien. Hopelijk hoef ik niet de stof te verwijderen, zit vastgeplakt. Aan de buitenzijde zit ook nergens een schroef om de unit los te draaien. Heeft iemand een idee hoe ik dit zelf op kan lossen?
Bij voorbaat mijn dank.
met vriendelijke groet,
Francois
 

Frabo

Nieuw hier
12 sep 2022
4
2
3
Goedemorgen en gefeliciteerd met je Lexus. Ik had jouw probleem niet met het importeren. Bij mij moesten de rode lichtjes aan de zijkant worden afgeplakt met ducktape en dat was alles. Ik heb die afhandeling door een bedrijf laten doen maar weet niet meer wie of waar. Is al een tijdje geleden. Heb geen problemen met APK keuring en kreeg ook "kleine" nummerborden. Succes met jouw auto.
met vriendelijke groet, Francois