Behalve het geluid in mijn ct dat ik elders beschreef (zie hieronder) is er nog een geluid dat ik als storend ervaar: een donkere brom die ook door de auto trilt. Dit gebeurt op verschillende momenten bij verschillende snelheden. Het zijn korte momenten, maar wel duidelijk waarneembaar. Hiermee heb ik mij ook gemeld bij mijnheer Lexus. Volgens hem is dit het 'twijfelen' in de aandrijflijn tussen de benzinemotor en de elektromotor. Dit is bekent bij Lexus en wordt bestempeld als een product eigenschap.
Wat ik graag zou weten: bemerken jullie dit geluid ook? Zo ja, hoe vaak? Zo ja, vind je dit storend? Zou je de auto hebben gekocht als Lexus je op deze 'product eigenschap 'had gewezen? Met de proefrit heb ik dit helaas (net als het andere geluid) niet bemerkt, anders had ik de auto niet gekocht. Hiervoor heb ik een Honda Civic hybride en een Insight gehad, beiden hadden dit niet.
Wat ik graag zou weten: bemerken jullie dit geluid ook? Zo ja, hoe vaak? Zo ja, vind je dit storend? Zou je de auto hebben gekocht als Lexus je op deze 'product eigenschap 'had gewezen? Met de proefrit heb ik dit helaas (net als het andere geluid) niet bemerkt, anders had ik de auto niet gekocht. Hiervoor heb ik een Honda Civic hybride en een Insight gehad, beiden hadden dit niet.