Bumper en radio/cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeJean

Nieuw hier
17 jul 2012
14
0
0
Moded GPS-10: vraag verplaatst naar juiste rubriek.

Ben op zoek naar achterbumper in zilverkleur voor mijn IS, heb tegen paaltje gereden en bumper is beschadigd. En een radio/cd speler van bj2000 zonder error 3/2/1. Heb deze nu 2 maal opengemaakt voor cd's eruit te halen.
Gebruik nu fm-transmitter maar het is toch niet hetzelfde van kwaliteit. Zou een Yatour/grom willen kopen maar heb al gelezen op forums als je een error3 hebt dat die ook niet werkt. Iemand ervaring mee? Radio laten herstellen ? Heb al 2 adressen gevonden in Nederland, maar lees overal dat het probleem terug komt.
 

lexusowner

Nieuw hier
28 mei 2013
4
0
0
Standaard radio heeft een garantie van 5 jaar, kijk goed in de kwitanties...minder dan 5 jaar oud, door LEXUS laten vervangen.

De mechanische delen van de standaard LEXUS combinatie zijn erg slecht, eenmal beschadigd komt het vaker terug.

Na vele jaren frustratie heb ik die van mij in de prullenbak gedaan. Een leuke console kit via e-bay gekocht en een nieuwe Kenwood met MP3 en ipod aansluiting ingebouwd. Nu alleen genieten.
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
lexusowner zei:
Standaard radio heeft een garantie van 5 jaar, kijk goed in de kwitanties...minder dan 5 jaar oud, door LEXUS laten vervangen.

De mechanische delen van de standaard LEXUS combinatie zijn erg slecht, eenmal beschadigd komt het vaker terug.

Na vele jaren frustratie heb ik die van mij in de prullenbak gedaan. Een leuke console kit via e-bay gekocht en een nieuwe Kenwood met MP3 en ipod aansluiting ingebouwd. Nu alleen genieten.

Zoals je had kunnen lezen gaat het om een radio bouwjaar 2000 dus die garantie is er al vanaf! :p
 

DeJean

Nieuw hier
17 jul 2012
14
0
0
Bumper vernieuwd en laten spuiten bij mijn Toyota dealer. Radio/cd kan niet meer hersteld worden. De binnenwerken zijn niet meer verkrijgbaar. 2de hands vraagt men woekerprijzen met 99% kans dat het ook stuk is of gaat. Ik zie dan ook maar ??n oplossing, alles eruit halen en gewone radio in bouwen. Zal ook in prijs beste oplossing zijn.
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Een andere mogelijkheid is een GROMAUDIO module aansluiten waarmee je audiobestanden van diverse formaten af kunt spelen, werkt op de poort van de CD-wisselaar. Voordeel is dat je je dashboard lekker origineel houdt !
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
alleen volgens TS is dit niet mogelijk als je al een Error hebt? of is dit niet zo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.