Busje komt zoooooooo......................

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik heb er geen geluid op.. heeft deze een 1UZ conversion? Staan ook wat filmpjes met hilux busjes met 1UZ erin gelepeld...
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
in de categorie 'snelle busjes' ben ik, als loodgieter, al jaren fan van deze Australi?r..

:eek:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
haha ja, die ken ik... mooie auto van de zaak! :biggrin:

Hij mag wel wat pijpen achterin leggen voor wat meer traction... scary shiz!
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
die bus ga ik aan me baas vragen ben ik lekker op tijd :biggrin:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Dat een gat in de markt.......

Snellere service kan je niet krijgen als je met verstopte afvoeren zit. Wil je toch niet meemaken als het toilet overlo...... :sad: :biggrin:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
hahahahahha doe ik op me werk ook altijd als ik moet proefrijden met een Hiace of Hilux......
(nee niet echt...)



gr. koen
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Noh joh, je moet er maar opkomen om dat met een busje te gaan doen

Ik heb straks wel een snelle werkbus (pick up). goh, wat zal dat een verademing zijn :rulez:
 

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Hier op dit eiland zijn er veel van die busjes die worden hier gewoon als citybus gebruikt.
Maar vooral tussen the streethugs is het in de mode auto's van Japan te bestellen en te importeren en deze hebben het stuur aan de rechterkant dus zo merk je dat het uit japan is besteld want het heeft de stuur aan de rechterkand.
Dus een paar maanden geleden liep ik naast zo'n bus het was ook een Hiace maar niet een normaale Hiace er stond erop Living saloon en het heeft gordijnen maar een gordijn was open en ik kon naar binnen kijken en het was net als een vliegtuig binnen.
De style van lampen in de plafond leekt op die van een vliegtuig en het heeft leren bekleding en alles ik dacht wel heel mooi.
Toen een paar dagen later reden we achter deze zelfde auto en de auto stopte midden in de straat en wie stapten eruit?
Allemaal junkies.
Ja ik moest beter weten dat iedereen op dit eiland die een auto direct uit japan besteld dus met het stuur aan de rechterkant is of drugsverslaafde of drugsverkoper.
Het is altijd zo komt een auto met het stuur aan de rechterkand kijk naar de bestuurder en die ziet er niet uit.
Dus dit was een junkie van maar wel een hele mooie de junkies rijden hier VIP ja jullie kennen de antillen.
Maar was toch een prachtige auto.
Alleen wil ik weten waarom deze auto's voor deze soort mensen zo goed bevalt.