Camera aan de voorkant?

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Henny

Stamgast
2 apr 2010
1.008
136
63
Mijn daily-drive peugeot 3008 heeft zowel aan de achter als de voorkant een camera, daardoor ben ik erg verwend met in en uit-pakeren
Is dit ook bij een ls600 te plaatsen en heeft iemand hier ervaring mee

Eigenlijk heb je met de achteruitrijcamera en de parkeersensoren (die goed werken) meer dan een goed overzicht om overal te parkeren met de LS600hl. Ik snap dat je nu gewend bent aan de camera aan de voorzijde maar dan wordt het wel slopen van het dashboard en mijn ervaring is dat het daar dan niet beter van wordt, tenzij je zelf heel handig bent en voorzichtig te werk gaat. Ik zou het origineel laten want je went er snel aan.

• Leuk
Waarderingen: Henny
Ik zou het origineel laten want je went er snel aan.
Hmmm....
De mijne heeft ook een camera voor (en aan de zijkanten), het is zoooo superhandig bij het uit een parkeervak rijden omdat ze super groothoek zijn, je ziet meteen of er verkeer aan komt als er bijvoorbeeld een auto naast je staat waar je niet overheen kunt kijken.
Eenmaal gewend en je wilt niet meer zonder. Ik snap Henny wel.

• Leuk
Hmmm....
De mijne heeft ook een camera voor (en aan de zijkanten), het is zoooo superhandig bij het uit een parkeervak rijden omdat ze super groothoek zijn, je ziet meteen of er verkeer aan komt als er bijvoorbeeld een auto naast je staat waar je niet overheen kunt kijken.
Eenmaal gewend en je wilt niet meer zonder. Ik snap Henny wel.
De LS600h(L) heeft dat niet standaard. En ik zou zelf niet van allerlij Chinese rommel achter mijn radio-navi stack willen hebben en helemaal niet door e.a. bedrijf aangezien er geen ervaring is met deze modellen. Ik wil alleen er maar mee zeggen dat als je de boel betrouwbaar (en rammel en kraakvrij) wil houden, laat het dan origineel. Of je bent zelf heel handig (en voorzichtig). Maar ik snap Henny zeker ook wel ;)

• Leuk