Carplay Lexus IS300h

Imme250

Nieuw hier
17 sep 2020
9
0
1
Beste mensen, ik probeer in mijn lexus IS300h van 2013 CarPlay in te bouwen. Ik heb nu bij 2 verschillende Nederlandse bedrijven een module besteld en gemonteerd alleen werkt dit niet goed. De CarPlay reageert niet op de muis besturingen en het scherm flikkert af en toe. Zijn er mensen die dit ook hebben geprobeerd en wel succes hebben? Ik
Hoor het graag.
Groet Imme

Welke bediening heb je; draaiknop, joystick, muismat?
En welke module heb je?
Het flikkeren van het scherm heb ik ook gehad (en was makkelijk opgelost) maar weet dus niet of je dezelfde module heb.

Oké, je schrijft dat je dit kastje zelf probeert in te bouwen? Welk merk kastje heb je gekocht? Of anders: welk bedrijf heeft je huidige kastje geleverd?

Het flikkeren van het scherm werd bij mij opgelost door de grijze kabel los te koppelen (niet de groene!).
Misschien kan je dit eens proberen.

Grijs kabeltje.png

• Leuk
Waarderingen: Imme250
Bij mij flikkert het scherm van Carplay na ongeveer 20sec ook heel even. Door de Chinese helpdesk van de verkoper werd geadviseerd om 2 draadjes uit de zwarte stekker welke achterin het navigatiesysteem zit los te halen. Om eerlijk te zijn ben ik daar een beetje huiverig voor, zeker omdat dat in mijn ogen niet echt plug & play is. De tip van Johnny Le ga ik zeker proberen, alleen dan moet de boel weer los.

Dit soort problemen is voor mij steeds de reden geweest om geen aftermarket in mijn auto te monteren. Het Grom systeem lijkt leuk maar er zijn (voor mijn LS 2010 - 2012) nog een aantal problemen mee. Plus dat het al zwaar verouderd is.
Je kiest een Lexus vanwege de betrouwbaarheid en dan heb ik geen zin in storingen, ook al komen die sporadisch voor.

• Leuk
Waarderingen: Citrofiel1975
Bij mij flikkert het scherm van Carplay na ongeveer 20sec ook heel even. Door de Chinese helpdesk van de verkoper werd geadviseerd om 2 draadjes uit de zwarte stekker welke achterin het navigatiesysteem zit los te halen. Om eerlijk te zijn ben ik daar een beetje huiverig voor, zeker omdat dat in mijn ogen niet echt plug & play is. De tip van Johnny Le ga ik zeker proberen, alleen dan moet de boel weer los.
De boel weer loshalen valt mee, het gaat immers alleen om de kabel achter je scherm, dus je hoeft alleen je scherm los te maken (zijn 2x 10mm bouten).
De overige panelen, radio en AC-units niet.
Account.png
Grijs kabeltje.png