CarPlay v CarOptions Bleiswijk in mijn IS 300h

HammerC

Nieuw hier
11 jun 2022
4
26
3
Rond de jaarwisseling heb ik op basis van goede reviews in dit forum ook CarPlay bij CarOptions Bleiswijk gekocht en door hen laten installeren in mijn iS 300h. Dat ging in snel en goed in amper 5 kwartier. Ook het afstellen vd CarPlaybox op mijn iPhone 17 deden zij snel en met een glimlach. Alles werkte probleemloos via Bluetooth, ook Google Maps.

Onlangs kreeg ik helaas geen geluidsmeldingen meer door van Google Maps. Visueel werkte alles nog prima.

Na een belletje en enkele Whatsappsberichten kon ik gisteren direct bij CarOptions Bleiswijk terecht. Kwerd opnieuw snel, vriendelijk en kundig geholpen, nu door Noah. Zekerheidshalve checkte Noah ook of de CarPlay box nog steeds was geconfigureerd naar de Lexus (ja 👍), en daarna stelde hij opnieuw de CarPlay-box in op mijn iPhone17 instellingen. Alles deed Noah in 45 minuten, kosteloos, kundig en opnieuw met een glimlach. Kreeg zelfs nog een geur-blokje mee voor in de Lexus. 👌Alles doet het weer. Ik ben erg tevreden met CarPlay en met de service en goede nazorg v Caroptions Bleiswijk 😄 ik kan
IMG_3555.jpeg
de box en hen iedereen van harte aanbevelen!

Bijlagen

• IMG_3554.jpeg
    IMG_3554.jpeg
    5,2 MB · Weergaven: 12
  • IMG_3556.png
    IMG_3556.png
    3,2 MB · Weergaven: 12
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Dirk_S
Waarschijnlijk heb ik onlangs bij de start, display begint in Lexus-mode en na druk op Menu vervolgt hij in CarPlay-modus, onbewust met de middentoets aan de linkerkant vh stuur de geluidsinstelling vd CarPlay op Off geplaatst. Noah liep nu alle instellingen in de Lexus-mode samen met mij door en stelde de CarPlay-instelling o.m. geluid opnieuw af op mijn iPhone17. Nu werkt alles weer :-)

• Leuk
Waarderingen: Bobusa