Carwrapping

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zit serieus te denken de IS250 mat antraciet te laten wrappen, de ramen te tinten, volgend jaar een chiptuning te geven en een iets sportievere uitlaat te plaatsen.

Maar goed, er zijn veel bedrijven die wrappen, maar welke zijn er goed in en hebben een lage prijs? Ik zie voor de IS250 bedragen tussen 1200 en 2500 euro langkomen. Dat is toch een groot prijsverschil!

Heeft iemand ervaring, of kent iemand die goede eraveringen voor een goede prijs heeft met het wrappen?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Precies :) Zo denk ik er ook over! Het chiptunen even mee wachten tot de garantie verstreken is. Zelfs de uitlaat kan een probleem zijn.

Ik zag dat je ook een parelmoer effect met carwrapping kan krijgen. Misschien is dat ook nog een optie.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Als ik het doe, komt ie er zo uit te zien:
wrapped-car.jpg
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
WHahahaha. Kijk eens, ik kan het ook:

DSC03578.jpg


...Alleen dan met de roller :lol:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Laat eens een grote foto zien van die Amerikaan Jelmer! dat stukje alleen ziet er al stoer uit!
 

Vincent

Hoort erbij
30 apr 2010
31
0
0
Mooie plannen Hube, ik heb zelf ook eens naar dat chippen gekeken, maar vond de winst in vermogen eigenlijk te klein (maar omdat ik Arjan er ook over hoor heb ik misschien bij de verkeerde toko gekeken). Hoeveel Pk/Nm denkt je erbij te krijgen?

Alor zei:

Indrukwekkend! Net of je een red-out plakt, maar dan een heel stuk intensiever. Toch vind ik het link om zelf met zon chirurgen mesje op de auto de stickers te snijden.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
klinkt als een idee, maar ik heb nog een jaartje garantie op mijn auto, die ik niet kwijt wil :)
 

BenGplackt

Nieuw hier
1 jul 2010
3
0
0
Kijk anders even op http://www.bengeplakt.nl daar heb je heel veel verschillende folie soorten, zelfs parelmoer en pearlescent. Mooi effect hoor.

Ik heb mijn auto laten inpakken in een licht mokka kleurtje, mat. Erg mooi, krijg heel veel positieve reacties. En ben ik m zat gaat ie er gewoon weer af. :wink:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
BenGplackt zei:
Kijk anders even op http://www.bengeplakt.nl daar heb je heel veel verschillende folie soorten, zelfs parelmoer en pearlescent. Mooi effect hoor.

Ik heb mijn auto laten inpakken in een licht mokka kleurtje, mat. Erg mooi, krijg heel veel positieve reacties. En ben ik m zat gaat ie er gewoon weer af. :wink:

Hoi en welkom.

Hoe zit het met dingen als de parkeer sensoren? Worden die ook netjes ingepakt? Ik hoorde dat bepaalde items van het dashboard ook te wrappen zijn, heb je daar ervaring mee?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Precies, deze zou ik ook wel eens willen maken, Desnoods ga ik eens op zoek naar een schade IS250. Maar wrappen lijkt mij een leuke optie.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
carbon wrappen? :)

Ik heb dat houtachtige en dat kan ik net als lak behandelen, dus polijsten en waxxen :)
 

BenGplackt

Nieuw hier
1 jul 2010
3
0
0
Parkeersensoren gaat prima, wordt eromheen geplakt, is bij mij ook gebeurd, en ze doen het nog steeds :wink:

binnen kunnen volgens mij alleen de harde kunststofdelen worden gewrapt, zoals dashboardstrips, deurlijsten etc.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dus dan blijven de sensoren zelf wel de orginele kleur?
 

BenGplackt

Nieuw hier
1 jul 2010
3
0
0
de sensor zelf mag natuurlijk niet beplakt worden, anders wordt hij afgedekt en heb je er niks aan. maar het randje wordt wel ingepakt.