Center Caps?

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Dit zijn dus mijn velgen, maar er zitten PCW dopjes op. En ik vind ze lelijk.
Ik wil eigenlijk zo'n mooi Lexus logotje erin hebben. Is er een manier om deze te vervangen? Ik heb een btje op ebay zitten kijken maar ik neem aan dat er een maat of iets voor moet zijn, of moet ik dit gewoon opmeten? :?

Dit zijn ze denk ik.

panther_emr219.jpg
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Allemaal in inches hoe kom ik er dan achter hoe groot die van mij zijn :? Eerst maar even kijken of ik ze eruit kan halen.
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Hier nog een fototje van mn dopje. Ik heb gemeten en heb hieronder de maat aan gegeven... Ik weet niet precies of dat PCW een stikker is of niet.. Ik had met een schroevendraaiertje geprobeerd eruit te halen maar dat was niet te doen. Maar ik zag wel dat et een stikker is. Of dat die in ieder geval vast geplakt zit ergens aan. Maar ik dacht dat die misschien zit geplakt op een dopje die je erin stopt? Binnenkort is ff m'n band eraf halen en kijken of ik em er van de achterkant uit kan tikken.

Beetje een kutmaat ook want op die website die Hube gas is minimale maat 2,5 inch en dat is 6.8cm ofzo.

Edit: was vergeten fototje erbij te zette.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Morgen maar weer is wassen m'n auto :lol:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
MEestal zijn het inderdaad gewoon van die klemmetjes, dus je kan ze er aan de achterkant wel eruit tikken. Misschien dat een dealer wel wat center caps kwijt kan voor een zacht prijsje :) (ze moeten wel passen dan en anders pas je het een beetje aan?)
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Aanpassen ben ik niet zo goed in :p

Een dealer als in Lexus dealer? 2e hands bedoel je dan neem ik aan?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een beetje duur misschien, maar deze zouden moeten passen:

http://www.dhgate.com/c212-lexus-alumin ... c7d42.html

Je zou ook gewoon een sticker kunnen kopen en standaard 58mm center caps (helemaal leeg)

De stickers zijn 3.99 dolar, dus daar zal je je geen breuk aan tillen:

http://www.flashwork28.com/index.php/cPath/53

Anders is het een idee om het logo van de huidige af te halen, ze even spuiten in de wielkleur en dan plak je de stickers erop. In dat geval weet je zeker dat ze zullen passen.
 

Leon

Hoort erbij
2 aug 2010
65
0
0
Een binnen maat ja.

Ik moet is m'n band eraf halen dan denk ik, ben nog nergens aan toe gekomen eerlijk gezegd.

Die dingen van dhgate.com zagen er wel mooi uit, maar ze zijn al van die website verwijderd zag ik.

Ik laat wel weten als ik wat nieuws heb erover, doe dit soort dingen liever niet alleen. (voordat ik iets sloop :oops: )