Anders moet je even naar Henk Mustert gaan:
www.ringsleutel.nl , Die heeft ook onze Mitsubishi Galant getuned toen, er wordt dan een andere computer tussen gezet, als er niks aan de originele computer te veranderen is.
Maar dan behoudt je uiteraard niet je garantie, en ik weet ook niet of je automaat zich hetzelfde blijft gedragen.
Informeren kan altijd, was toen voor onze ?700 inclusief BTW
Open luchtfilter en andere aanzuigbuis helpt ook daarbij. Alles is mogelijk op het gebied van tunen, als je maar genoeg financi?n heb
Alleen als je echt snel wil, kan je beter een blok kiezen waar meer voor verkrijgbaar is. Voor de LS400/430 zijn kant en klare Compressors leverbaar, snellere nokkenassen, grotere kleppen, gesmede interne delen.
En een GS300 heeft een 2JZ motor, daar is ook veel voor verkrijgbaar
Voor de IS350 is wel een compressor verkijgbaar, maar de compressie van een IS250 is zodanig hoog dat je met een compressor ook niet veel kan bereiken. hier staat er ook iets over ergens, en over uitlaat spruitstuk:
http://www.clublexus.com/forums/perform ... aders.html