collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Coordinator zei:
................ Ook menig LS 600 maar daar zit vaak een Roemeens kenteken op, een keer raden wat voor werk die weer uitvoeren. :D

Ik denk dat die bestuurders het geld witwassen wat die dikke russen ergens anders verdiend hebben....
:cool:
 
het was vandaag volgens mij weer zo'n lexus dag :P

- N9 bij schoorl richting den helder een donker blauwe LS460 om half 2
- de wippolderlaan richting de A4 een zwarte GS300 om kwart over 3
- de lozerlaan richting kijkduin een grijze RX300 om half 4
- nog een keer de lozerlaan dan de andere kant op een zwarte IS250 om half 4
- en de laatste kwam ik tegen op de loosduinse hoofdweg een zwarte CT200 om kwart over 4
 
Gister bij burgerzoo in arhem een grijze LS430.
Een zwarte is220d in velp bij gelderland keukens of zo iets in velp.
 
vanmiddag om kwart voor 2 op de A4 richting den haag een witte IS250 bij leiden ong. in de buurt
 
Vrijdag geparkeerd een zwarte IS300 bij het Innovam in nieuwegein.. Met zwart gespoten originele 17 inch velgen.

Als diegene op het forum zit heeft die mijne ook wel gezien, stond een aantal auto's er achter de hele dag :P
 
IS dag vandaag. Een blonde dame in een gouden IS220d, Lelystad bij De Meent.

Een Zilveren IS250 bij een rotonde in het centrum van Lelystad.

Ik kom ook regelmatig een zwarte CT200h tegen op de A6.
 
ook een beetje RX dag ;)

een zwarte RX450 op de N9 bij ring alkmaar om kwart over 2 en op de A12 ong. bij de lexus-dealer denhaag afslag (ik weet die afslag alleen zo :P )richting den haag centrum een zilveren RX300 rond kwart voor 3
 
Hube zei:
IS dag vandaag. Een blonde dame in een gouden IS220d, Lelystad bij De Meent.

Een Zilveren IS250 bij een rotonde in het centrum van Lelystad.

Ik kom ook regelmatig een zwarte CT200h tegen op de A6.


Die zilveren heb ik wel vaker gezien hiero, die gouden niet.
 
lol... ik zag 2 zilvere is200, 2 witte is250 en een zilvere is250 zaterdag.. mijn dag kon niet meer stuk :)
 
vanochtend om kwart over 7 bij alkmaar reed ik samen met een zilveren IS250 een stuk asfalt af, sloeg net voor de N9 rechtsaf
 
Ik in mijn Almond Golden IS250, vanochtend op de A1, tussen Eemnes en Amersfoort. Kwamen beide vanaf de A27. Mooie witte IS250, forumlid, want lexus-forum.nl op de nummerplaathouder ;-)
En NEE, ik was niet aan het kleven, we stonden in de file :-P
Kenten: 22-"censuur"
 
Kijk :) zijn die nummerbordhouders toch ergens goed voor.

Ik denk dat het alan was :)
 
inderdaad het werkt dus :D

ben benieuwd of diegene vanochtend in die IS250 ook me kentekenplaat heeft gezien. hij stond nog achter me voor het stoplicht :)
 
nakisoen zei:
Ik in mijn Almond Golden IS250, vanochtend op de A1, tussen Eemnes en Amersfoort. Kwamen beide vanaf de A27. Mooie witte IS250, forumlid, want lexus-forum.nl op de nummerplaathouder ;-)
En NEE, ik was niet aan het kleven, we stonden in de file :-P
Kenten: 22-"censuur"


Yups... dat was ik.... hahaha Ik merkte al dat er iemand opeens dichterbij kwam..... :P een almond golden is250 executive met schuifdak :P

Als jij nou ook zo een kentekenplaat had! dan had ik je kunnen herkennen dat je van hier was :)

En het werkt zeker zo een kenteken plaat :P
 
Hahhaa inderdaad nice dit!
Ik vind de tekst iets te opvallend, na de houder voor het eerst in real life te hebben gezien. Ik vind hem eerlijk gezegd niet echt passen bij de stijlvolle uitstraling van Lexus... Maar goed, wel goed te herkennen :rulez:
Besides, ik heb een kleur die niet vaak voorkomt geloof ik, dus met dat herkennen zal het ook wel meevallen :P
Probeer er bij de volgende meeting bij te zijn!
 
Ik weet wat je bedoel, maar als Lexusforum lid... dan moet het! :) Je moest gewoon niet zo bumperkleven, dan waren die letters minder opvallend :)

Ja jouw kleur zie je inderdaad nog minder vaak dan de mijne.. hoewel die ook erg schaars is...

De volgende meeting moet je zeker komen! :) want dat gaat een leuke worden!

E
 
nakisoen zei:
Hahhaa inderdaad nice dit!
Ik vind de tekst iets te opvallend, na de houder voor het eerst in real life te hebben gezien. Ik vind hem eerlijk gezegd niet echt passen bij de stijlvolle uitstraling van Lexus... Maar goed, wel goed te herkennen :rulez:
Besides, ik heb een kleur die niet vaak voorkomt geloof ik, dus met dat herkennen zal het ook wel meevallen :P
Probeer er bij de volgende meeting bij te zijn!


Even een mooie foto Alan?
 
Vanochtend om 7.55 reed ik weg van de parkeerplaats bij kazerne erfprins in den helder terwijl op hetzelfde moment een zwarte IS200 de parkeerplaats opreed! Wie o wie? :P jij toevallig dzjino?