collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Donderdagmiddag rond 14:00 een Sienna brown CT200h gespot op A12 Den Haag - Utrecht

---

Gisteren een zwarte CT200h met beige leer gespot op de ringweg van Amersfoort, Total tankstation ---> Louwman Dealer

boudi zei:
Afgelopen maandagochtend, ringweg A'dam: xx-xxx-x (volgens mij). Wie o wie :photo:
ModEdit ;Ik heb het kenteken weg gehaald ivm de privacy van de eigenaar .

Hahahhahaa moet je foto eens vergroten tadaaaaaaaaaaaaaaa kenteken :D :D :D :D

Maistah zei:
Donderdagmiddag rond 14:00 een Sienna brown CT200h gespot op A12 Den Haag - Utrecht

Hahhaha Maistah dat was ik,.... onderweg naar de LS :D

---

Gisteren een zwarte CT200h met beige leer gespot op de ringweg van Amersfoort, Total tankstation ---> Louwman Dealer

Foto-WYTY8TBA.jpg

gespot bij ons in het dorp :D

ct200H zei:
boudi zei:
Afgelopen maandagochtend, ringweg A'dam: xx-xxx-x (volgens mij). Wie o wie :photo:

Wat? Als ik em vergroot zie ik niks hoor...

ct200H zei:
Maistah zei:

---

Hahaha, nice :D heb je mij vast ook wel gezien :D

Vandaag rode GS300, blijkt vaak bij een schadebedrijf in Dordrecht te staan

Vandaag donkere LS400 ook in Dordt.

gr. koen

Maistah zei:
ct200H zei:
Maistah zei:

---

Eeeeh nee was bezig de CT op snelheid te krijgen denk ik :P :P :D

mlcoolj zei:
ct200H zei:
boudi zei:

Wat? Als ik em vergroot zie ik niks hoor...

Wie is die geinponem die het kenteken met zijn edding heeft behandelt ff gauw???? :D :D :D

als ik hier moet tikken welke ISsen CTh 's ik de hele dag op de snelweg tegen kom dan blijf ik posten

:D

Da's het voordeel van het hoge noorden. Hier rijdt bijna geen IS/CT rond! :mrgreen:

ct200H zei:
Maistah zei:
[quote="ct200H]

Eeeeh nee was bezig de CT op snelheid te krijgen denk ik :P :P :D[/quote][/quote][/quote]

Hahahaha, true that. Ik was aan het slapen met mn ACC aan. Dat ding instellen op 140 en lekker achter auto's aanhangen.

CT200H

CT200H

Vanmiddag 5 mei een CT 200H gespot die vanaf provinciale weg uit Woerden de snelweg op reed A12 naar Utrecht, wie?????
Modedit: bericht samengevoegd uit een andere aangemaakte topic

Vanmiddag, 6 mei, CT200h gespot bij Bodegraven op de A12 Den Haag - Utrecht. Rond 15:30

Wie??

En hoe laat zag jij t gisteren ct?