LCNiet verkeerd om die bij je in de buurt te hebben staan toch? Maar wat voor model is het, een RC? Of ben ik nu heel erg n00b
500h.... Uiteraard kenteken opgezocht.
Volgens mij een LC 500h. De letters zijn eraf gehaald maar ik zie blauw in het logo dus het is een hybride.Maar wat voor model is het, een RC?
Exact dezelfde aandrijflijn als je oversized Aygo? Of zit er toch wat verschil tussen?500h.... Uiteraard kenteken opgezocht.
Bijna, Ć©Ć©n klein verschilletje, de LC is RWD, de LS is AWD (althans de mijne). Verder dezelfde bak en PK's. Hierdoor is de LC een stuk sneller, scheelt 0.6 seconde naar 100 km/h.Exact dezelfde aandrijflijn als je oversized Aygo? Of zit er toch wat verschil tussen?
Ze schrijven (gelukkig) nog wel af. Hopelijk tot een punt dat ik er ooit een kan kopen.
dus eigenlijk heb jij een kalender nodig om de acceleratie van 0-100km/u te meten.Bijna, Ć©Ć©n klein verschilletje, de LC is RWD, de LS is AWD (althans de mijne). Verder dezelfde bak en PK's. Hierdoor is de LC een stuk sneller, scheelt 0.6 seconde naar 100 km/h.
Zoals deze bvb.Een LC..... ik zou m niet langs de stoep dĆŗrven zetten!
ĆĆ©ntje een keer voor een dag huren staat nog altijd op mijn bucketlist.
Klinkt als een uitspraak van Jeremy ClarksonThis... is the Lexus LC 500, and it can do a trick. It's the only car that can stand beside an Aston Martin Vantage, and not look boring."