collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Het was vandaag kwa route keuze enerzijds niet echt geslaagd (wat omwegen en filerijden om vanuit het Weertse in Rotterdam te geraken vertrek rond 13:00 uur / aankomst rond 15:30 uur)
Anderzijds wel echt geslaagd
Vanaf zeg knooppunt Leenderheide tot de afslag Geldermalsen min of meer samen opgereden met een fraaie GS
Waarbij we met voordat we ons in de file bij Geldermalsen vastreden gepasseerd werden door een GX.
Bij Geldermalsen toch maar gekeerd gekeerd en terug gereden naar de A15 ri. Gorinchem alwaar een RX en een CT ons pad kruisten.
Wij reden zelf in een met stuifmeel gecamoufleerde bruinkleurige NX

• Leuk
Waarderingen: Rayminidas en Lexus4me
Ik heb een enorm goede spotweek achter de rug. Het weekend was ik naar de andere kant van het land. Onderweg al 3 Lexus waaronder een RX en een UX.

Toen zette ik mijn UX250H bij een eettentje in Brielle op de parkeerplaats, waar ook nog een UX300e bleek te staan. Die had ik nog niet eerder in het wild gezien.

Het toppunt was een mooie LS dinsdag op de gastenparkeerplaats bij mijn werk. Helaas was ik met collega's en moest doorlopen, anders had ik zeker een foto gemaakt.

Vanochtend, rond 5:15, een hele mooie ES 300h gespot op de snelweg. Ter hoogte van Ridderkerk/Barendrecht. Zeker met de triple-led-koplampen is het een indrukwekkende auto om te zien! Bij het inhalen wisselden we nog even een blik uit. Jammer dat je de ES zo weinig ziet. Lijkt mij ook een hele comfortabele en fijne auto.

Al die even aantal cilinders....geef mij maar een mooie 5-cilinder, bij voorkeur met turbo :love:

Van de non-turbo's heb ik er een aantal gereden, die ene mét turbo was het meest speciaal.

We hebben het over zo'n 15 jaar geleden en dan wel over Audi, specifiek de Coupe's (de vierkante, bouwjaren rond 1985).
Die ene speciale was een oerquattro, 19 jaar gehad en in zéér mooie staat (minimaal The Gallery waardig).

Maargoed, we dwalen af.
(nieuw topicje over openen?)

• Leuk
Waarderingen: D43m0n en Lexus_Dennis
Ik moet het al met een schamele viercilinder doen 😉 Voor mij dus geen issue. Maar eens dat een zescilinder wel wat bijzonders is. In een ver verleden heb ik een BMW met zes-in-lijn gehad. Dat geluid en de souplesse was altijd genieten.
Nou, schamele viercilinder is ook weer wat oneerbiedig😉
Veel 4-pitters lopen tegenwoordig met een ongekende souplesse. Vooral de Japanse.

• Leuk
Waarderingen: Lexus_Dennis
Vanmorgen een nette LS 430 gespot in Zenderen (tussen Almelo en Borne), ik dacht donkergroen, niet zeker. Al de 2de keer dat ik 'm tegenkom. 's morgens op weg naar m'n werk rond 7 uur. Vanmorgen gezwaaid maar bleef met een typische Lexus blik voor zich uitkijken... 😐

Vanmorgen een nette LS 430 gespot in Zenderen (tussen Almelo en Borne), ik dacht donkergroen, niet zeker. Al de 2de keer dat ik 'm tegenkom. 's morgens op weg naar m'n werk rond 7 uur. Vanmorgen gezwaaid maar bleef met een typische Lexus blik voor zich uitkijken... 😐
Zag je dat bordje niet bij 1 van de zijramen met de veelzeggende tekst "niet storen, ik geniet"?

@Bobusa , je maakt mij nieuwsgierig… hoe keek hij/zij dan?

Zoals deze meneer in een GX
GX.png

Of als deze coureur in een RC F GT3
Lexus RC F GT3.png

Of als miss P. Hilton in een LFA?
LFA.png

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me