collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Gisteren rond 19:30 op de A50 bij de afslag Wageningen een zwarte IS300h.
Ik heb geen dashcam op de fiets dus geen mooie plaatjes :LOL:

Kweetnie wat dit voor Lexus was, zo te zien een klein modelletje, maar ik was net wezen tanken in d'n Bels en deze Lexus reed ook in de richting van het Belse tankstation. Lexusrijders zijn slim. (En zuinig)

LSje.jpg

• Leuk
Waarderingen: Arbitrator en Paniekje
Zonet op de A12 richting het westen net voorbij de afslag naar de A50 noordwaarts, een zwarte GS300(h?) met (donker)rode velgen. Stond deze ook niet op de meeting in Dongen?
Lexus_GS300.jpg

Vanmiddag een hele mooie rode LC500h met cognac kleurige bekleding gezien die mij tegemoet reed in Midden Groningen. Wat een verschrikkelijk mooi apparaat 🤩
Oef da's wel een hele mooie spot! :love:
Ik zou dit een goede reden vinden om een dashcam te gaan installeren, dan hadden we nu van de beelden kunnen genieten :LOL:

Baas tegen Primi: "Waarom staar je de hele dag uit het raam, heb je niks te doen ofzo?"
Primi: "Sorry, dit is heel belangrijk, ik moet weten van wie die mooie auto daar is dus ik moet echt de héle dag uit het raam turen!"
Baas loopt hoofdschuddend weg...

• Haha
Waarderingen: Lexus_Dennis en Primi
Baas tegen Primi: "Waarom staar je de hele dag uit het raam, heb je niks te doen ofzo?"
Primi: "Sorry, dit is heel belangrijk, ik moet weten van wie die mooie auto daar is dus ik moet echt de héle dag uit het raam turen!"
Baas loopt hoofdschuddend weg...
Of @Primi ís de baas en roept de collega's naar het raam en zegt "als jullie dan toch niks beters te doen hebben, kijk dan maar naar buiten om te zien hoe kwaliteit van werk er echt uitziet"