collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
In Groningen zijn alle doorgaande wegen sneeuwvrij.
Wel nat, maar zoals bij regen.
Binnendoorwegen vermijden, de Snow-knop aan, rustig rijden en vertrouwen op de computer met al die systemen.

Komt goed!!

• Leuk
Waarderingen: Richie en HondaFan
In Groningen zijn alle doorgaande wegen sneeuwvrij.
Wel nat, maar zoals bij regen.
Binnendoorwegen vermijden, de Snow-knop aan, rustig rijden en vertrouwen op de computer met al die systemen.

Komt goed!!
In Assen is het ook goed te doen. De 60km en afgelegen wegen zou ik vermijden idd. Het was wel leuk rijden vandaag, je merkt verbazend weinig van de gladheid inde RX. De UX rijdt ook goed, maar de oprit met voorwiel aandrijving was een uitdaging.

Ik pas ook de kanarie tactiek toe, dan heb ik iemand voor mij die de weg verkend. Een kerel in een Twingo wilde vandaag heel graag voor mij rijden, want hij had haast. Ik vond het helemaal top. Bij een bocht ging het even niet lekker, waarna hij minder haast had en ik wist dat ik daar rustiger door de bocht moest 🤣. Haast hebben is zo ie zo niet handig in het verkeer en al helemaal niet bij gladheid.

Is de RX een permanente AWD of net als de NX tot een bepaalde snelheid en vanaf dan is het een FWD? Zomaar een vraag tussendoor ;)

In Assen is het ook goed te doen. De 60km en afgelegen wegen zou ik vermijden idd. Het was wel leuk rijden vandaag, je merkt verbazend weinig van de gladheid inde RX. De UX rijdt ook goed, maar de oprit met voorwiel aandrijving was een uitdaging.

Ik pas ook de kanarie tactiek toe, dan heb ik iemand voor mij die de weg verkend. Een kerel in een Twingo wilde vandaag heel graag voor mij rijden, want hij had haast. Ik vond het helemaal top. Bij een bocht ging het even niet lekker, waarna hij minder haast had en ik wist dat ik daar rustiger door de bocht moest 🤣. Haast hebben is zo ie zo niet handig in het verkeer en al helemaal niet bij gladheid.
“Kanarie tactiek” 😂 geniaal 😂😂😂

Hier gisteravond een tocht vanuit het oosten weer terug naar t westen mogen maken. Wat een genot om winterbanden onder de rx te hebben. Van een gedeelte in een woonwijk waar ik aan de auto niet merkte dat t glad was en een andere auto achter mij de drempel letterlijk niet op kwam tot relaxt op de snelweg rijden in de sneeuw en gladheid. Geen last van glijpartijen etc gehad waar anderen zo nu en dan wat onvast in hun baantje reden. Ook -met gepaste snelheid- inhalen en van baan wisselen geen probleem. Wat is t toch een fijne auto….

Ook -met gepaste snelheid- inhalen en van baan wisselen geen probleem. Wat is t toch een fijne auto….
Vanmorgen op weg naar een klant voor de eerste keer van de ECO af. Reed een strooitracktorretje voor mij die even een uitwijkhaven inpiepte. Gas driekwart ingetrapt en kreeg een aangename duw in de rug, verder niets. Nouja, zat in enkele tellen op drie maanden rij ontzegging. Netjes de door mij gekozen lijn volgend. Een machtige wagen idd💪

• Leuk
Waarderingen: Mwi, Johno en Arbitrator