Jan v S
Hoort erbij
- 10 aug 2025
- 58
- 84
- 18
Idd, daaro!Hee, is dat niet ‘net’ buiten Heteren? @quattrootje Gisteren zijn we daar nog voorbij gekomen dan![]()

Hee mijn auto daar???? Neen, deze heeft zwart interieur en ik heb donker rode.Toen ik later in Emsbüren bij mijn auto terugkwam was er nog een Lexus bijgekomen. Die stond niet eens naast me. Gelukkig moest ik nog even tanken en heb ik dat nog even opgelost.
Vind ik ook! De auto lijkt gelijk veel frisserZo, die velgen staan haar goed zeg![]()
De zoon van iemand hier op het forum ging een IS250 kopen. Wie weet...Gisteren op naam gezet zie ik. Iemand van hier een nette IS gekocht?
Klopt. Is inderdaad in DrontenDe zoon van iemand hier op het forum ging een IS250 kopen. Wie weet...
Is dat in Dronten toevallig?
Dit forum begint zo wel meer op een sekte te lijkenKlopt. Is inderdaad in Dronten

Je komt binnen voor informatie over je auto, en voor je het weet verkondig je dat alleen de “Takumi-touch” zaligmakend isDit forum begint zo wel meer op een sekte te lijken![]()
Ik ken Dronten totaal niet maar ik Google-de op de 2 straatnamen die op de foto staan en ik kreeg 1 hitKlopt. Is inderdaad in Dronten

Oke, ik moest even bij mijn nieuwe vriend(in) Gemini te rade, maar nu weet ik wat de Takumi Philosophy is. Een Takumi Master heeft minimaal 25 jaar ervaring op zijn vakgebied. Het is dan ook een titel die met de Japanse eer wordt gedragen.Ja Halloo! Hánde af van de Tákoemi-tuts hè!![]()