quattrootje
Heel actief
- 4 mrt 2025
- 814
- 1.023
- 93
Bijzonder fenomeen zonet op de Duitse A3 richting Arnhem: een 2IS op de vluchtstrook 

Nou niet keihard gaan liegen hier, wij trappen hier niet in hoor, of was deze gestopt om een pechgeval te helpen?Bijzonder fenomeen zonet op de Duitse A3 richting Arnhem: een 2IS op de vluchtstrook![]()
In zijn enthousiasme de tank leeggereden, kan de beste overkomen, waarvan acteNou niet keihard gaan liegen hier, wij trappen hier niet in hoor, of was deze gestopt om een pechgeval te helpen?
Laten we het er dan op houden dat het een BMW was met Lexus logo's, dan is het idd wat geloofwaardigerNou niet keihard gaan liegen hier, wij trappen hier niet in hoor, of was deze gestopt om een pechgeval te helpen?

Een heer van stand racet niet, hij laat zich bewonderenEen CT200h bij Winschoten in een werkelijk prachtige blauwe (bij benadering) kleur. Wilde volgens mij nog even een stukje samen racen maar dat doet een heer van stand niet.
En ik was moe dus ik ook niet![]()

Tactische parkeerplaats met cameratoezicht aan de overkantIS300H, Hengelo, Oldenzaalsestraat thv Dekkers Garantiemakelaars.
Wie, kom maar doorBekijk bijlage 185907

Stond je naast een spiegelend gebouw?Vanmiddag tussen Budel en Hamont (B) een rode RC300h , nu met een manmeneer erin.