O.a. daarvoor hebben ze dashcams uitgevondenVanochtend diverse Lexi tussen 't Gooi en Wezep, en tussen Wezep en Arnhem... maar geen gelegenheid gehad om foto's te maken.

Bij mij heeft ome agent een goede dag gehadMezelf gespot!
Voor iedereen die tijdens de file rond Breda een alternatieve route zoekt: let op! Je mag niet zomaar overal rijden. Sommige wegen zijn alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer of hebben andere verkeersbeperkingen. Ik kreeg een waarschuwing met fotoBekijk bijlage 186088.![]()
Die heb ik heel lang (10 jaar) niet gehad, hoeveel km te hard?Bij mij heeft ome agent een goede dag gehad
4Die heb ik heel lang (10 jaar) niet gehad, hoeveel km te hard?

. 
Ik ken het gevoel, ik heb maar eenmalig een forum genoot gespot. Maar waar ik wel vrolijk van wordt is om mijn oude Rx te zien rijden. Deze is verkocht afgelopen jaar, maar is nog steeds in Drenthe
Hoeveel kmās dien je te rijden om onderhand eens gespot te worden ?
Ik heb er inmiddels weer ruim 23K bijgedraaid ā¦ā¦ maar niemand die me wil zien.
![]()
.Organiseer maar een meeting en ik ga je spotten, geen enkel probleem
Hoeveel kmās dien je te rijden om onderhand eens gespot te worden ?
Ik heb er inmiddels weer ruim 23K bijgedraaid ā¦ā¦ maar niemand die me wil zien.
![]()

Oh dat had ik niet goed gezien. Ik denk de 460 aangezien de cijfer 5 daar het meest op lijkt. Het ging zo snelLS450 ?
430
460

Aan de velgen te zien een President. Altijd goedOnderweg naar Zuid Frankrijk. Een tijdje opgereden met een sonic grijze es300 in de Ardennen.
Bekijk bijlage 186104
Er zijn voor weinig redelijke leesbrilletjes te koopOh dat had ik niet goed gezien. Ik denk de 460 aangezien de cijfer 5 daar het meest op lijkt. Het ging zo snel![]()