collega op de snelweg

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
JDB zei:
Er draaien wel veel hoofden als ze mijn zwarte sportcross zien voorbijrijden

LOL Hier idem. Ik heb nu bijna 1 jaar mijn Sportcross en heb sindsdien maar 1 op de weg gezien en dat was in Zwitserland :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Gister op en neer naar Apeldoorn geweest om wat spul voor mijn Honda civic te halen. (2011 update voor de Navi, 200 euro maar elke euro waard! en een thuiskomer want moderne auto's hebben geen reservewiel meer.) Tussen Zwolle en Apeldoorn kwam er een LS 600 (gitzwart met creme leder binnen) bij het tankstation weg rijden en haalde me later in. Wat een mooi gezicht blijft dat. Zonde dat je over de S-Klasse, 7-Serie, 5-Serie en wat al niet struikelt maar de LS zo weinig ziet. Gelukkig zijn er af en toe mensen die dat gewoon kopen en ook kunnen kopen. Maar in de middag op de terugweg had ik even het bekende schuim op de bek. 120-130 km/uur ervoor, links bouwde zich al een lange rij auto's op die moesten afremmen voor een langzame inhaler. Die ging na ettelijke kilometers eindelijk aan de kant en jawel wat was het voor auto: een nieuwe CT 200, leasegeval, 15 inch wielen, meneer reed precies 100 met oordoppen in om zo zuinig mogelijk te rijden.(plus heftig aan de sms met de handy!) Best maar hou het verkeer niet op als je zo lang op de linkerbaan blijft hangen.(Ik heb geen kenteken en hopelijk was het niet iemand van onze club want ik heb wel een paar rare woorden zijn richting uit gezonden.) Ga er voorbij en hup naar rechts. Dus ja wel twee keer een Lexus op en dag wat wil je nog meer. :D
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Yep.. helaas snapt lang niet iedereen dat de linkerbaan bedoeld is om in te halen en niet om anderen op te houden.

Echter, back on topic :D

Vandaag een IS250, zwart gezien op de a12 richting den haag. Om 6:45 t.h.v. zoetermeer.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
jammer dat soort mensen op de linkerbaan! erger me er kapot aan! probeer mij maar eens bij te houden op de linkerbaan :p
maar inderdaad back on topic!

vanmiddag in naaldwijk had me lex netjes geparkeerd op het parkeerdek van het winkelcentrum na een paar uur kom ik terug staat er een zilvere IS250 naast me :hi: ...
wie o wie??
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Mosgroene LS 400 tussen Hoofddorp en Amsterdam, afgelopen maandag, uurtje of zes. Wie?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
niet op de snelweg maar onder een parkeerdek in de brink (den haag) wat vaste parkeerplekken zijn. staat een ct200h sinds vandaag en een paar plekken verder staat ook nog een RX (waar eerst nog een zwarte IS200 stond) toevallig forumleden???

en vanmiddag om half twee op de arkelweg richting poeldijk een blauwe IS200
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Vanmiddag in Barendrecht een tegemoetkomende CT200h (BLP gezien de getinte achterramen?) en after market velgen... Iemand van hier? Ik reed vanaf de rotonde die naar Ikea en Karwei leidt richting A29...
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Zag net nog een zilveren IS200 hier
op het 30+?c zon overgoten eiland
Keffalonia. Iemand van hier?
:D
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
En gelukkig heb ik de Spark niet bij me.
Die zou volgens mij bij de eerste de beste
heuvel er mee stoppen.
:mrgreen: :( :X :D
 

danidude

Hoort erbij
26 mrt 2011
39
0
0
Wie o wie heeft gister net zo verantwoord gegeten als ik? :D
Bij de macdrive aan de Escamplaan in Den Haag stond een blauwe CT200H voor mij (Dark Granite CT200H). We hebben nog even duimpje opgestoken. Iemand van hier?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Vanmiddag rond een uur of half 4 een mooie IS200 gezien bij de stoplichten aan de Rotterdamse weg in Ridderkerk, komende van de snelweg aan de kant van ijsselmonde. Mooie skirts eronder! :rulez:

Volgens mij niet iemand van hier



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Nee hij heeft andere skirts en een andere V bumper. Was een skirt set wat ik nog niet kende, had ook een andere V bumper met ori mistlampen erin. Stond erg fraai!



gr. koen
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
maandagmiddag rij ik van apeldoorn naar belgie ( sint laureins achter antwerpen ) .......ik wil ook wel eens gespot worden :)

gr wilco