collega op de snelweg

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Drieske zei:
tri zei:
Vandaag 300 km gereden= weer NUL Lexus gezien in Belgi?.
Ik rij 12km tot mijn werk en passeer er elke dag 2 :p
:O

Hallo Tri,

Ook ik rij elke dag zo'n 300km en zie bijna elke dag meerdere malen een Lexus rijden, afgelopen vrijdag 4 x

Dus de oplossing voor jou is, als je meerdere malen een lexus in het wild wil zien, spullen inpakken en naar Nederland verhuizen

groet

Henny
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
gistermiddag om kwart over een ong. 3 lexussen in 5 minuten allemaal in poeldijk eerst op de verburchlaan een zwarte IS250, vervolgens op de dokterweitjeslaan sta ik achter een grijze RX300 en vervolgens draai het kruispunt de nieuweweg op en staat daar een LS450 in de rij te wachten tot ik voorbij ben.

en nu net om kwart over 1 op de lozerlaan waar ik op uitkijk een zilveren IS200 met zwarte velgen een een blinkend iets in het midden een dop of iets dergelijks (nee niet het logo)
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
gisteren op de a2 afslag righting arnhem een witte ct200h
op de a27 een is220d
en gister avond op de meeting een is250
in den helder een lexus kon zo niet zien welk type!! had een gecleande kofferbak
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Rond 15:30 een platinum ice GS300 16 inch velgen en dak-antenne. Niet verlaagd of andere mods.
Op de A50 tussen: van de mors hotel en zwolle.

Kwam van de A28 assen, kwam iedere keer weer iemand tussen en mijn moeder reed met mij mee.

Reed wel stevig door, ongeveer 160-170 niet dat ik het niet reed.

Daarna ongeveer 5 km achter elkaar gereden ongeveer 130-140, maar helaas niet terug gegroet.

Verder een paar ct's onderweg.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Hey in ben gespot in Poeldijk in de LS430. Had nog nooit deze route gereden maar was flink korter vanwege heftige files.

Groeten
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
handigneefje zei:
Hey in ben gespot in Poeldijk in de LS430. Had nog nooit deze route gereden maar was flink korter vanwege heftige files.

Groeten

hmmmm... :-O files rondom poeldijk op zaterdag????

poeldijk en dan via de A20 richting rotterdam??
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Jeroen, hij schreef gistermiddag (en schreef de mail op zaterdag). Voor het eerst gespot.

Heb alleen een donkerkleurige IS gezien, in die buurt maar weet niet precies waar.

Groeten
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
handigneefje zei:
Jeroen, hij schreef gistermiddag (en schreef de mail op zaterdag). Voor het eerst gespot.

Heb alleen een donkerkleurige IS gezien, in die buurt maar weet niet precies waar.

Groeten

zo goedendag ja ik schreef het zelf. maar tis een lange dag geweest vandaag dan lees ik weleens ergens overheen ;) :p

ik kwam de weg opgedraait toen ik jou zag staan voor het rode stoplicht en een stukje daarvoor een zwarte IS250 dus die zou het kunnen zijn.


maar inderdaad je mijdt wel behoorlijk wat files zo op vrijdag :p
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Jeroen, je bent natuurlijk moderator for live dus eigenlijk de hele dag. Begrijp dat je er overheen leest, word zelf ook erg relaxed van de Lex :D.

Afgelopen vrijdag was een soort van 'ongelukkendag'. Zo'n beetje iedereen stond vast in een file.

Zit nooit veel op de weg tijdens spits, zit ?berhaupt weinig op de weg als ik het vergelijk met medeforummers.

Groetennn
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ja precies heel relaxed ;)

maar back on topic! :)

bijna vergeten. over files gesproken!! stond vanochtend op de A4, 12 kilometer gereden en ik deed er bijna anderhalf uur over maar...

na een kwartiertje in de file kwam ik een andere zilveren IS200 tegen. effe gezwaaid en duimpje omhoog daarna hebben nog gezellig een uurtje samen in de file gestaan :)
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Afgelopen zondag van Groesbeek naar Nijmegen achter een mooie zwarte LS400 gereden. Rijd hier meerdere malen per week, maar had 'm niet eerder gezien
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
vanochtend rond 10 uur op de nieuweweg richting naaldwijk, een zwarte IS200 zag er netjes uit met ze gele mistverlichting en led achterlichten :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
was het nick niet? Die heeft mijn gele mistlampen
Was het trouwens wel een 200? gele mistige lampen horen op een 300
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Om 19.30 een donker grijze IS200 met blauwe Xenon op de Abraham van Reijkevorselweg nabij de Brienernoordbrug. Na een stukje sportief rijden moest ik flink in de ankers omdat iemand vergat dat ze niet de enige op de weg is. Bijna 2 ISsen op elkaar.... :O