collega op de snelweg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Duitsers de-badgen hun auto's vaak. Net doen of het een LC500 is terwijl het dan meest waarschijnlijk een "gewone" LC500h is..
 
Zeldzaam, maar gisteren terug van vakantie nederlandse LS600hl champagnekleur gespot thv van Lokeren /Gent E17/ bij een Tankstation met restaurant.
Dit is echt de 1e sinds ik mijn LS heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa
500h.... Uiteraard kenteken opgezocht.
Exact dezelfde aandrijflijn als je oversized Aygo? Of zit er toch wat verschil tussen?

Ze schrijven (gelukkig) nog wel af. Hopelijk tot een punt dat ik er ooit een kan kopen. :love:
 
Exact dezelfde aandrijflijn als je oversized Aygo? Of zit er toch wat verschil tussen?

Ze schrijven (gelukkig) nog wel af. Hopelijk tot een punt dat ik er ooit een kan kopen. :love:
Bijna, één klein verschilletje, de LC is RWD, de LS is AWD (althans de mijne). Verder dezelfde bak en PK's. Hierdoor is de LC een stuk sneller, scheelt 0.6 seconde naar 100 km/h.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: D43m0n en Johno
Een LC..... ik zou m niet langs de stoep dúrven zetten! :love:
Ééntje een keer voor een dag huren staat nog altijd op mijn bucketlist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator
Een LC..... ik zou m niet langs de stoep dúrven zetten! :love:
Ééntje een keer voor een dag huren staat nog altijd op mijn bucketlist.
Zoals deze bvb. :)
 

Bijlagen

  • IMG_1712.jpeg
    IMG_1712.jpeg
    807,9 KB · Weergaven: 24
  • IMG_1715.jpeg
    IMG_1715.jpeg
    747 KB · Weergaven: 20
  • IMG_1714.jpeg
    IMG_1714.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 20
Ik vind de LC echt schitterend, uitgebreid proefgereden in 2020 maar toch voor de LS gegaan. De LC is gewoon niet praktisch en om dan alleen voor het uiterlijk te gaan, maar hij blijft een van de mooiste auto's ooit gebouwd zowel ex- als interieur
 

Bijlagen

  • 20200408_122330.jpg
    20200408_122330.jpg
    6,5 MB · Weergaven: 25
  • 20200408_122439.jpg
    20200408_122439.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 26
Er staat ergens op YouTroep een review van de LC 500 wat begint met de woorden: "This... is the Lexus LC 500, and it can do a trick. It's the only car that can stand beside an Aston Martin Vantage, and not look boring." Of woorden van die strekking. Persoonlijk zou ik eerder voor de LC kiezen.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Johno