competitie mooiste lexus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
het gaat lekker zo!

voor iedereen! je kan tot maandag inschrijven! daarna ga ik alles klaarzetten voor de competitie.
 

eelcoboelhouwer

Nieuw hier
2 jan 2011
22
0
0
jeroen,

voor de gene die mee doen krijgen we van jouw een mailtje met hoelaat wij er moeten zijn en krijgen we een formulier/nr of iets waar we ons mee melden?

Bijna weekend..... :D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
eelcoboelhouwer zei:
jeroen,

voor de gene die mee doen krijgen we van jouw een mailtje met hoelaat wij er moeten zijn en krijgen we een formulier/nr of iets waar we ons mee melden?

Bijna weekend..... :D

ja iedereen krijgt van mij een mailtje van de week met een formulier voor de competitie. dus komt goed :rulez:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
de inschrijvingen staan vast:

competitie IS klasse

- Will (de winnaar van vorig jaar)
- tibby
- eelcoboelhouwer
- Burial
- detech
- Rowi
- Phaebo
- ruud IS
- Lexus-dzjino

competitie GS klasse

- Erick
- is200 almelo
- jeffgs300
- GPS-10

We kunnen natuurlijk niet zonder de GS klasse en alle moeite die is gedaan. jammer dat de LS-klasse niet doorgaat. maar voor henny zal ik wat moois regelen als je interesse heb ( je krijgt een pm van me!)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Jeroen zei:
de inschrijvingen staan vast:

competitie IS klasse

- Will (de winnaar van vorig jaar)
- tibby
- eelcoboelhouwer
- Burial
- detech
- Rowi
- Phaebo
- ruud IS
- Lexus-dzjino

competitie GS klasse

- Erick
- is200 almelo
- jeffgs300
- GPS-10

We kunnen natuurlijk niet zonder de GS klasse en alle moeite die is gedaan. jammer dat de LS-klasse niet doorgaat. maar voor henny zal ik wat moois regelen als je interesse heb ( je krijgt een pm van me!)

Ja, ik moet mee blijven doen anders zijn er 13 deelnemers en dat lijkt mij een verkeerd aantal :winke:
 

jeffgs300

Hoort erbij
2 aug 2012
35
0
0
Ik moet afhaken waarschijnlijk, mn spiegels, dakstrips en deurrubbers onderaan zijn nog niet gespoten %[#|$@@ hoop dat er morgen nog wat klaargemaakt word maar helemaal af zal ik niet redden :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.