competitie mooiste lexus

Status
Niet open voor verdere reacties.
het gaat lekker zo!

voor iedereen! je kan tot maandag inschrijven! daarna ga ik alles klaarzetten voor de competitie.

jeroen,

voor de gene die mee doen krijgen we van jouw een mailtje met hoelaat wij er moeten zijn en krijgen we een formulier/nr of iets waar we ons mee melden?

Bijna weekend..... :D

eelcoboelhouwer zei:
jeroen,

voor de gene die mee doen krijgen we van jouw een mailtje met hoelaat wij er moeten zijn en krijgen we een formulier/nr of iets waar we ons mee melden?

Bijna weekend..... :D

ja iedereen krijgt van mij een mailtje van de week met een formulier voor de competitie. dus komt goed :rulez:

de inschrijvingen staan vast:

competitie IS klasse

- Will (de winnaar van vorig jaar)
- tibby
- eelcoboelhouwer
- Burial
- detech
- Rowi
- Phaebo
- ruud IS
- Lexus-dzjino

competitie GS klasse

- Erick
- is200 almelo
- jeffgs300
- GPS-10

We kunnen natuurlijk niet zonder de GS klasse en alle moeite die is gedaan. jammer dat de LS-klasse niet doorgaat. maar voor henny zal ik wat moois regelen als je interesse heb ( je krijgt een pm van me!)

Jeroen zei:
de inschrijvingen staan vast:

competitie IS klasse

- Will (de winnaar van vorig jaar)
- tibby
- eelcoboelhouwer
- Burial
- detech
- Rowi
- Phaebo
- ruud IS
- Lexus-dzjino

competitie GS klasse

- Erick
- is200 almelo
- jeffgs300
- GPS-10

We kunnen natuurlijk niet zonder de GS klasse en alle moeite die is gedaan. jammer dat de LS-klasse niet doorgaat. maar voor henny zal ik wat moois regelen als je interesse heb ( je krijgt een pm van me!)

Ja, ik moet mee blijven doen anders zijn er 13 deelnemers en dat lijkt mij een verkeerd aantal :winke:

Ik moet afhaken waarschijnlijk, mn spiegels, dakstrips en deurrubbers onderaan zijn nog niet gespoten %[#|$@@ hoop dat er morgen nog wat klaargemaakt word maar helemaal af zal ik niet redden :(

Status
Niet open voor verdere reacties.