Computer mayhem!

lexury

Nieuw hier
30 mei 2010
12
0
0
Pffff wat een apperaten zijn het,
na een verse installatie van windows vanwege vreemde kuren denk ik het weer voor elkaar te hebben. Dus werkt weer enz enz.

Maar nu komt het! Er was een partitie waar een oude installatie opstond en die wou ik formatteren zodat er weer ruimte is maar dat ging niet. Maar wel met een ander programma dat zijn werk subliem deed en waarschijnlijk meer (zielige smiley) schijf dus leeg of beschadigd.
Ok dan maak ik van mn andere harde schijf wel de systeemschijf en probeer van daar uit de gesjeesde schijf te bereiken omdat daar belangrijke delen van mn scriptie opstaan..

Ok windows daarop, alles gaat goed ik ga morgen verder. Vandaag dus. Ik de andere ( met schoolspul wat onbereikbaar is) erbij aangesloten stroom erop/aan .... Krrrrk. Krrrrk plop plop bzzz krrr krrrkkk tiktik.. Neeeeeeee schijf overleden... Het gedoe duurt al een week gelukkig doet mn telefoon het nog wel. Straks nog 1 keer iets proberen met een antieke schijf van maarliefst 20 gig als dat niet gaat ben ik genoodzaakt om de ongehoorzamen te straffen met een hamer.

Mijn geplande projectupdate van de auto moet ook maar lijden onder de nukken van mr samsung.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
IMac

IMac

Dit gedonder heb ik 3 jaar achter mij gelaten en een 24" IMac gekocht. Nooit meer problemen met een PC. Voor mijn werk moet ik met Winslows werken, opstarten alleen duurt al een goede 5-7 minuten, IMac 12 seconden. Het werkt iets anders maar eenmaal gewend, geloof me nooit meer die Windows bagger.
 

lexury

Nieuw hier
30 mei 2010
12
0
0
Ja mn appelfoon doet het ook mooi. Het zijn ook altijd van die samenzwerende onderdelen. En ik hoor ook goeie verhalen over ouderwetse telramen ( smiley )
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb al een hele tijd Vista, ben er toch wel blij mee. doet het tot nog toe altijd, geen virussen enzo. Was met XP wel anders :evil:
 

lexury

Nieuw hier
30 mei 2010
12
0
0
Nou mijn vista deed het kwa viri wel goed maar het werkt niet heel soepel ( vergeleken met xp) langzamer en mindere ondersteuning van drivers
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zit op 7, hou van gamen, en heb eigenlijk geen problemen. Sterker nog, ik heb windows nodig om goed te kunnen gamen (directx).

Maar een harde schijf die het begeeft ligt niet aan windows :) Het is natuurlijk wel minder.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik game absoluut niet, zal mijn 49 jaar wel zijn, complete waste of time in mijn ogen die spelletjes waar je alles moet af knallen. Geef mij maar een oude auto om aan te werken, lekker rustgevend. Laat de gamers maar mooi verder ploeteren met windows, des te beter loopt MAC.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik heb dat gedoe met bestanden verwijderen gisteren geconstateerd op windows7.. moest wel wat foefjes doen om ze uiteindelijk eraf te krijgen...
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Coordinator zei:
Ik game absoluut niet, zal mijn 49 jaar wel zijn, complete waste of time in mijn ogen die spelletjes waar je alles moet af knallen. Geef mij maar een oude auto om aan te werken, lekker rustgevend. Laat de gamers maar mooi verder ploeteren met windows, des te beter loopt MAC.

helemaal mee eens! ik heb ook een I-Mac en geen gamelarij
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gamen is goed voor de hersenen :) Niets is beter dan een lekkere race waarbij je de tegenstanders gewoon de muur in kan rijden :) Zou ik ook graag op de A1 doen ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Reken maar dat mijn reactie vermogen veel sneller is dan bijvoorbeeld m'n vader door al die spelletjes :wink: :!:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Geen spelletje kan het echte rijden vervangen, hoe goed je reactie ook is. Een auto besturen op een scherm met een paar knopjes is geen werkelijkheid. Ga maar eens lekker racen of slippen op een track, dan weet je of je goed genoeg bent. Maar ieder zijn hobby, ik heb er helemaal niks mee. Straks kun je nog een Lexus rijden op de Wii. Ook zo'n compleet nutteloze uitvinding. Leuk voor kleuters maar ik schrok er van hoe veel volwassenen zich staan aan te stellen voor hun flatscreen. Tsja de moderne tijd.
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Coordinator zei:
Geen spelletje kan het echte rijden vervangen, hoe goed je reactie ook is. Een auto besturen op een scherm met een paar knopjes is geen werkelijkheid. Ga maar eens lekker racen of slippen op een track, dan weet je of je goed genoeg bent. Maar ieder zijn hobby, ik heb er helemaal niks mee. Straks kun je nog een Lexus rijden op de Wii. Ook zo'n compleet nutteloze uitvinding. Leuk voor kleuters maar ik schrok er van hoe veel volwassenen zich staan aan te stellen voor hun flatscreen. Tsja de moderne tijd.

Het is maar een spel hoor. :roll:

Hube zei:
Gamen is goed voor de hersenen :) Niets is beter dan een lekkere race waarbij je de tegenstanders gewoon de muur in kan rijden :) Zou ik ook graag op de A1 doen ;)
Precies, spellen zijn puur bedoeld ter vermaak. Niks meer, niks minder. Jammer hoe sommige zoiets simpel totaal niet begrijpen blijkbaar.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Sorry hoor, maar het maakt je veel scherper, niet in de zin dat je beter kan rijden. Maar je kan sneller reageren

het is trouwens ook bewezen dat het een positieve uitwerking op je reactie vermogen heeft, dus ik hoef het niet eens te verdedigen :wink:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
in revalidatie wordt vaak gebruik gemaakt van een Wii. Dan nog niet te spreken over iets als een aibo. Maar goed dat is geen game :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb alleen bijna geen tijd meer voor spelletjes, ik speel soms nog wel eens op m'n XBox 360 een spel. Forza 3 ofzo.