Computer mayhem!

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hube zei:

Bestanden wouden niet verwijderen omdat ik (de aministrator :lol: ) niet de eigenaar was... maar dat was weer snel verholpen.. moest zelfs een bootcd van Hiren te pas komen :)

terug naar gamen... Ik heb zelfs een stuur op een WheelstandPro hier staan... heb geen ruimte voor een playseat.. misschien als de zolder af is... Maar nu ben ik lekker old school bezig... SplinterCell...
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik wordt meteen weer aangezien voor iemand die gamen niet begrijpt. Ik zei toch het zal de leeftijd wel zijn. Maar iemand die rondjes rijdt met een playstation is niet meteen een goede rijder.(kijk maar op youtube hoeveel kneuzen hun gepimpte auto compleet total loss rijden op de Nurnbergring.) Het is een spel. En natuurlijk laat ik iedereen in zijn/haar wereldje leven als er een spel gaande is, ik zie het nut er niet van in al die levels doorlopen. Mijn zoon knalt ook alles overhoop in Call of Duty nummer zoveel. Zo heeft ieder zijn liefhebberij maar zeg nooit dat andere mensen er niks van snappen. Ieder zijn smaak.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Techniek vind ik daarentegen honderd maal interessanter dan spelletjes. Ik laat binnenkort wel even de vooruitgang zien die ik op me pick up heb geboekt :D Alleen echt ontspanning wil ik het niet altijd noemen, aan auto's sleutelen is best wel vermoeiend. En omdat ik veeleisend ben op Lexus gebied moet ik goed me kop er bij houden :lol:
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
een gemaakte game is geest-dodend.. je cre?ert niets, alles wat je doet om het spel te be?nvloedden, is bedacht door de ontwikkelaar.
dit is onderzocht op hersenactiviteit tijdens het gamen.. je stimuleert het zelfde deel als bij drank of drugs.. dat deel waar verslaving een kans heeft.

verder is een game op zn tijd best vermakelijk! GT3 tot in de late uurtjes, net als DTM racer! maar ik ben er echt niet beter door gaan rijden! wel die 50 rondjes op CPZ en een cursus rijden voor gevorderden
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Joep zei:
een gemaakte game is geest-dodend.. je cre?ert niets, alles wat je doet om het spel te be?nvloedden, is bedacht door de ontwikkelaar.
dit is onderzocht op hersenactiviteit tijdens het gamen.. je stimuleert het zelfde deel als bij drank of drugs.. dat deel waar verslaving een kans heeft.
Voel me anders nog steeds geen junk na ontelbare uren gestoken te hebben in games van wat voor genre dan ook. Alleen een of ander zwakbegaafde loser raakt ?cht verslaafd aan spellen en om ze nou op ??n lijn te zetten met drugs en alcohol is gewoon overdreven. Doet me denken aan een of ander "onderzoek" dat beweerde dat spellen spelen hetzelfde effect had als het snuiven van 'n lijntje coke. Volledig uit de lucht gegrepen bleek al snel dus dit soort "onderzoeken" zijn voor mij complete lulkoek en 'n grote verspilling van tijd en geld.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Kan nu niet echt zeggen dat ik ontwenningsverschijnselen krijg wanneer ik een paar weken niet game. Toch merk je wel dat je sneller bent in het zoeken van dingen, hoe je bijvoorbeeld tekst snel leest etc.

Lees deze link maar eens:
http://www.cjsm.vlaanderen.be/gaming/gezondheid/
(referenties van het artikel staan onderaan)
 

lexury

Nieuw hier
30 mei 2010
12
0
0
mmm ik ben ook geen hardcore gamer, wel geprobeerd maar ik heb er het geduld niet voor.
maarrr halflife 2 daar maak ik een uitzondering voor... en mario world mario kart wii, mario galaxy binnenkort mario galaxy 2.
zo eindelijk een nieuwe schijf erin en nu maar hopen dat deze een langer leven heeft. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Gewoon de knaller kopen: 27 inch IMac. Hoef je de komende 10 jaar geen computer meer te kopen. Ik heb de 24 inch al bijna 4.5 jaar en loopt nog steeds zonder enig probleem. Ik droom nu ook van de 27 inch kan de huidige naar de werkkamer. Wat een kulsmoes maar wel een reden om die dikke te kopen haha. Succes ermee. (en Apple heeft nu een aanbieding van in 10 x betalen over 1.5 jaar, wil ook helpen toch? )
 

Bijlagen

  • Kleiner.jpg
    Kleiner.jpg
    245,4 KB · Weergaven: 38

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik wist het, eenmaal met je snuffert kijkend naar een 27 inch Mac en je bent verkocht! Je kunt er zelfs tv op kijken met een kastje dat je achter op je andere tv aansluit en de signalen naar je Mac doorzapt. Hier zul je geen spijt van krijgen. Het kijken naar hi-res foto's krijgt een nieuwe dimensie. Veel succes er mee.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
TV kijk ik niet op minder dan 52" hoor :mrgreen: :llol:

Ach, ik heb nog geen problemen met de Vista computer die ik heb staan, er zit zelf bij elkaar gescharreld spul in, goed snel. helemaal passief gekoeld, dus nog stiller dan een Lexus