- 3 jun 2024
- 70
- 144
- 33
Vanochtend toerde ik door de dichte mist door het buitengebied. Alles prima, voor het eerst mijn mistlichten gebruikt.
Vervolgens op de A1 hield ineens mijn adaptive cruise control er mee op.
Ook kreeg ik eenmalig de melding dat de voorruitsensor niet beschikbaar was. Die melding kwam daarna niet meer terug.
De rest van de rit heb ik hem niet meer aan de praat gekregen.
Op mijn bestemming zag ik condens tussen de voorruit en het zwarte deel achter de spiegel waar naar ik aanneem ook de sensor zit.
Toen ik 's middags naar huis ging was dat weg en werkte alles als vanouds.
De rest van de voorruit was niet beslagen. Ik heb de airco altijd aan en gebruik zo nodig de ontwaseming.
Is dit een bekend euvel? Hoort die ruimte niet afgesloten te zijn of is het normaal dat daar ook vocht kan komen?
Mijn auto heeft wel een dingetje met sensoren...
Vervolgens op de A1 hield ineens mijn adaptive cruise control er mee op.
Ook kreeg ik eenmalig de melding dat de voorruitsensor niet beschikbaar was. Die melding kwam daarna niet meer terug.
De rest van de rit heb ik hem niet meer aan de praat gekregen.
Op mijn bestemming zag ik condens tussen de voorruit en het zwarte deel achter de spiegel waar naar ik aanneem ook de sensor zit.
Toen ik 's middags naar huis ging was dat weg en werkte alles als vanouds.
De rest van de voorruit was niet beslagen. Ik heb de airco altijd aan en gebruik zo nodig de ontwaseming.
Is dit een bekend euvel? Hoort die ruimte niet afgesloten te zijn of is het normaal dat daar ook vocht kan komen?
Mijn auto heeft wel een dingetje met sensoren...