controle lampje Audio

13 jun 2019
177
53
28
Ik heb een vraag. Het controlelampje van mijn Mark Levinson audio brandt soms helder maar de laatste tijd steeds vaker heel zwakjes. Het heeft niets met de daglichtsterkte te maken. Verder werkt alles prima. Zo'n 3 jaar geleden is volgens de historie "de radio vervangen". Heeft iemand een idee?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
ML-controlelampje?? Zowel onze IS250 als de GS300 zijn met ML uitgerust, maar kan me geen ML-lampje voor de geest halen.
Goed, er zijn natuurlijk nog veel meer Lexus-modellen. Over welk model heb je 't hier?
 
13 jun 2019
177
53
28
Tuurlijk! het lampje zit onderin bij de letters Mark Levinson schuin boven de pookknop op het fotobeeld.
 

Bijlagen

  • photo7644.jpg
    photo7644.jpg
    212,1 KB · Weergaven: 53
13 jun 2019
177
53
28
Het lampje brandt niet op deze foto want de audio is uit. maar geloof me: het zit vlak onder dat logo van Mark Levinson, onderaan. Als je heel goed kijkt zie je daar ook een donkergrijs puntje.
 
13 jun 2019
177
53
28
Mijn excuus voor degenen die aan dit topic aandachthebben besteed. Het blijkt toch een reactie op de daglichtsterkte te zijn. Mijn
IS vindt het in de winter blijkbaar bijna altijd donker, ook als de zon schijnt. En dimt dan dus de controlelamp van de ML. Dat bleek toen ik met de felle lantaarn van mijn telefoon op de sensor scheen. Dan brandt het lampje na een paar seconden. Ook weer opgelost.
 
  • Leuk
Waarderingen: RvD en Arbitrator