CT op grotere voet...

GranTurismo

Nieuw hier
2 mei 2011
21
0
0
Nu de CT wat vaker in ons straatbeeld verschijnt hoop ik ook wat meer variatie in (aftermarket) velgen te ontdekken. Maar dat valt nog best niet mee. Ik weet dat Audiophile hier op 't forum zijn CT heeft voorzien van - volgens mij - Tenzo-R, maar verder heb ik nog geen uitspattingen kunnen ontdekken. Zijn er nog meer members met speciale velgen op hun CT? Of dit wellicht van plan? Welke idee?n leven bij jullie? En zijn er al foto's gemaakt?

Omdat ik benieuwd was hoe een CT op grotere voet eruit ziet (en dan niet zoiets als dat beest van Fox Marketing), ben ik zelf maar eens in Photoshop aan de slag gegaan... Een CT met F-sport pakket wat lager gelegd en voorzien van 19" Lexus-velgen van TRD.

Geslaagd? :O


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
ct200H zei:
Ziet er goed uit, nou nog een 8 cilinder in zo'n ding,.......... :D :D
Heel goed. Dan alleen nog extra grote spoilers, side-skirts-met-neonverlichting, fuzzy dice aan de binnenspiegel en een uitlaatsierstuk model rioolpijp en hij is helemaal af. Never mind dat je dan het hele concept van de auto niet hebt begrepen, je maakt in elk geval een duidelijk statement met je CT.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Termin8r zei:
ct200H zei:
Ziet er goed uit, nou nog een 8 cilinder in zo'n ding,.......... :D :D
Heel goed. Dan alleen nog extra grote spoilers, side-skirts-met-neonverlichting, fuzzy dice aan de binnenspiegel en een uitlaatsierstuk model rioolpijp en hij is helemaal af. Never mind dat je dan het hele concept van de auto niet hebt begrepen, je maakt in elk geval een duidelijk statement met je CT.


Mhhh, ik begrijp dus niks van het concept! Begrijp het concept heel goed maar het bevalt me niet, dus mijn CT verkocht en een LS gekocht. Niet te snel oordelen heer Termin8r. :neutral:
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
ct200H zei:
Mhhh, ik begrijp dus niks van het concept! Begrijp het concept heel goed maar het bevalt me niet, dus mijn CT verkocht en een LS gekocht. Niet te snel oordelen heer Termin8r. :neutral:

Volgens mij spreekt Termin8r jou hier niet op persoonlijke titel aan, maar is het een algemene opmerking. Meer in de trant van "dan begrijpt men misschien het concept niet helemaal, in het geval men de auto gaat ombouwen"...

;)

GranTurismo zei:
Omdat ik benieuwd was hoe een CT op grotere voet eruit ziet (en dan niet zoiets als dat beest van Fox Marketing), ben ik zelf maar eens in Photoshop aan de slag gegaan... Een CT met F-sport pakket wat lager gelegd en voorzien van 19" Lexus-velgen van TRD.

Geslaagd? :O

Echt wel! Zo ziet ie er wel heel erg strak uit, nog toevallig andere concepts op je harde schijf staan?

Cheers
 

GranTurismo

Nieuw hier
2 mei 2011
21
0
0
Nee Suxel, verder geen geshopte CT's meer, hoewel die genoeg op 't www circuleren. Ik ben vooral benieuwd naar real-life pic's.

Op Amerikaanse sites ben ik al wel wat tegengekomen, maar ze hebben daar een wat andere smaak dan wij Europeanen. Deze 17" zijn wat mij betreft g??n verbetering t.o.v. de originele 17" van Lexus.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



In Amerika kan men bij Lexus ook kiezen voor de 17" Trident velg, maar ook die haalt 't wat mij betreft niet bij de 10-spaaks 17" die standaard gemonteerd wordt.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
GranTurismo zei:
Nee Suxel, verder geen geshopte CT's meer, hoewel die genoeg op 't www circuleren. Ik ben vooral benieuwd naar real-life pic's.

Op Amerikaanse sites ben ik al wel wat tegengekomen, maar ze hebben daar een wat andere smaak dan wij Europeanen. Deze 17" zijn wat mij betreft g??n verbetering t.o.v. de originele 17" van Lexus.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



In Amerika kan men bij Lexus ook kiezen voor de 17" Trident velg, maar ook die haalt 't wat mij betreft niet bij de 10-spaaks 17" die standaard gemonteerd wordt.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Als ik gewoon vanuit een objectieve kijk naar deze auto kijk he? Ik vind het echt een mooie bak. Vooral de zijaanzicht is prachtig.

Alleen de achterkant vind ik (nog steeds) minder, maar dat is weer smaak ;)
 

GranTurismo

Nieuw hier
2 mei 2011
21
0
0
Maistah zei:
Als ik gewoon vanuit een objectieve kijk naar deze auto kijk he? Ik vind het echt een mooie bak. Vooral de zijaanzicht is prachtig.

Alleen de achterkant vind ik (nog steeds) minder, maar dat is weer smaak ;)
Grappig, ik vind die zijkant en achterkant juist erg mooi, terwijl ik de voorkant weer net iets minder vind smoelen.

Toyota/Lexus-tuners TOM's en Modellista zijn ook met de wagen gaan stoeien. In beide gevallen met 18" en een soort diffuser achter. Een vierpijpig uitlaatsysteem is wellicht wat overdreven onder een CT...

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



De CT 'Sport Concept' die Lexus in november op de SEMA toonde, stond op 18" uitvoeringen van de Trident-velg:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Die 4 sierstukjes mogen best op een supercharged versie. Maar 2 iets grotere waren mooier geweest. Vind het gewoon mooier uitzien door symmetrie. Jammer dat je dat niet kon bestellen.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Het liefst had ik mijn Lexus in het grijs met rood leer. Dat had ik echt vet gevonden. Maar helaas, dat kan hier niet :(
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Kan wel alleen is het misschien zonde om je huidige interieur te laten her-bekleden.

Jij hebt toch ook een bruine met ivory leer?

Er zijn zat stofeerbedrijven die er voor rond de 1500 euro een nieuw leren interieur in zetten voor je.
De kleurkeuze is bijna ongelimiteerd.

Als er nog ruimte in je leasebedrag zou zitten dan kun je dat gewoon meenemen.
Leasemaatschapij schrijft die 1500 gewoon af over de looptijd.

Bij een contract van 48 mnd gaat je leasebedrag dus met een tientje of 3 per maand omhoog.

Kost wat maar dan heb je ook wat :rulez:

Groet,
BL