CT op grotere voet...

GranTurismo

Nieuw hier
2 mei 2011
21
0
0
Nu de CT wat vaker in ons straatbeeld verschijnt hoop ik ook wat meer variatie in (aftermarket) velgen te ontdekken. Maar dat valt nog best niet mee. Ik weet dat Audiophile hier op 't forum zijn CT heeft voorzien van - volgens mij - Tenzo-R, maar verder heb ik nog geen uitspattingen kunnen ontdekken. Zijn er nog meer members met speciale velgen op hun CT? Of dit wellicht van plan? Welke idee?n leven bij jullie? En zijn er al foto's gemaakt?

Omdat ik benieuwd was hoe een CT op grotere voet eruit ziet (en dan niet zoiets als dat beest van Fox Marketing), ben ik zelf maar eens in Photoshop aan de slag gegaan... Een CT met F-sport pakket wat lager gelegd en voorzien van 19" Lexus-velgen van TRD.

Geslaagd? :O


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Moet zeggen dat die ct200h wel mooi eruitziet! :)

Maar na het zien van de foto's ben ik wel van mening dat de ct200h verlaagd moet worden.. zeker icm grotere velgen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
dan hebben ze die van mij niet gezien.. ik kom mijn straat er op een normale manier niet in hoor... :D en met de CT ging dat heel goed...
 

GranTurismo

Nieuw hier
2 mei 2011
21
0
0
Nog geen members hier op 18" rijden? Ik heb IRL ook enkel nog maar CT's met de normale 16 of 17" zien rijden, waarbij die laatste wat mij betreft erg goed smoelen. De 15" nog niet gezien, ik vermoed dat dat ook niet zo vaak zal voorkomen.

Nog wat inspirerende voorbeelden gevonden ;)

Op 18" VOLK CE28N:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Op 19" VOLK:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Op 19" Work:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
De standaard 17" alleen dan antraciet laten spuiten. Vind ze persoonlijk zeer geslaagd :)
 

Bijlagen

  • IMG00286-20110722-1605.jpg
    IMG00286-20110722-1605.jpg
    348,2 KB · Weergaven: 46

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
ik weet niet de standaard maten van een CT velg/band maar als je die invoer in deze link zie je meteen wat je afwijkt totdat je de juiste maat hebt