- 15 jul 2019
- 71
- 21
- 8
Even voorstellen...
Sinds afgelopen week ?onverwacht? eigenaar van een prachtige blauwe CT200H! Was op zoek naar een Hybride Auris, maar kwam ineens deze Lexus tegen.
Op slag verliefd op de kleur ?n de rijervaring! Week later kon ik hem dan eindelijk ophalen.
Nog geen moment spijt en al ruim 1000 km er mee gereden!
Nu kom ik wel de volgende punten tegen waarvan ik niet weet of het ?normaal? gedrag is van de Lexus:
Sinds afgelopen week ?onverwacht? eigenaar van een prachtige blauwe CT200H! Was op zoek naar een Hybride Auris, maar kwam ineens deze Lexus tegen.
Op slag verliefd op de kleur ?n de rijervaring! Week later kon ik hem dan eindelijk ophalen.

Nu kom ik wel de volgende punten tegen waarvan ik niet weet of het ?normaal? gedrag is van de Lexus:
- Airconditioning staat op ?auto? en uit rechter passagierszijde komt veel koudere lucht gestroomd, dan uit de bestuurderskant ventilators. Terwijl de temperatuur gelijk staat aan beide zijden.
- Bij het rijden hoor ik zo nu en dan een soort van klik, wat onder/naast de bestuurdersstoel vandaan lijkt te komen en waarvan ik het idee heb dat dit te maken heeft met samenwerking van de accu/motor pakket.
- Helaas is het de 6-speaker variant. Alleen moet je de volumeknop wel enorm hoog zetten (rond de 45) om er fatsoenlijke volume uit te krijgen.