D? auto voor MLcoolJ !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedenk dat je de bieding daarop aanpast.

Hypothetisch: stel dat de wagen 10.000 euro waard is. In het veilingwezen zal je dan bijv. max. 7000 euro bieden omdat er nog veel kosten bovenop komen!

Maw, laag bieden! Links of rechtsom, het gaat om het totaal aan kosten, het maakt niet uit waar je geld aan uitgeeft, in totaal betaal je iets, dat moet je laag houden.

Ik weet van een kennis die zeer voordelig auto's heeft gekocht, fors onder straatwaarde.

Waarom niet schieten met een laag bedrag? Je weet maar nooit!

Vergeet ook niet de commissie welke je mij nog verschuldigt bent...
"slechts" 5% van de verkoopwaarde van een Altezza... :)

lol... staat al in mn agenda.. ik ga erheen en zie wel wat er staat.. als het wat lijkt dan breng ik wel een bod uit...

Hube zei:
De hele maand? :D

Uhm ja waarom niet??
2 april staan de deuren/hekken open, de rest van de maand moet je even over de hekken klimmen.. maar kijken kan je de hele maand en het ze hebben het liefst dat je dat doet tussen 10 en 3 omdat dan de honden nog niet gegeten hebben...
:P
(zeker net 5 weken vakantie achter de rug, je bent zo scherp.....)

Ik heb zo'n vermoeden dat ik 2 april errrug druk ben met mailtjes van een zeker persoon over iets vreemds als internet sites uit Engeland... en natuurlijk het maken van een actiepuntenlijst... :hi: :P

Hube zei:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik 2 april errrug druk ben met mailtjes van een zeker persoon over iets vreemds als internet sites uit Engeland... en natuurlijk het maken van een actiepuntenlijst... :hi: :P
Alvast aan het voorbereiden?? ........voor ML coole J
;)

Niemand nieuwsgierig naar de belevingen van onze lokale held Cool J?

Dan zal ik, off ALL people, het maar weer doen... En gozer, viel het mee of tegen?

Jah ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.

EN Wito??? Heb je een bod gedaan?

Ben wezen kijken ja... ik twijfel nog, maar ik denk dat ik wel een bod ga doen.. waarom twijfels? omdat als ik die achterwielen al zie dan denk ik dat ze hiermee flink hebben gedrift ofzo (banden waren een beetje geschaafd waar die aanliepen bij de wielkasten), maar ik kan het ook verkeerd hebben natuurlijk... verder zitten hier en daar wat aandachtspunten (deukjes, krasjes, steenslag, maar dat is niet zo erg).. Alles zit erop wat ik zoek (Legana voorbumper, skirts en spoiler) als ik een bod doe, hoop ik stiekem dat ik em wel win..

er gaan wel eens wagens weg voor 10-30% van de daadwerkelijke waarde..........

Je weet maar nooit!

ja precies... ik was al van plan om laag te bieden... zal wel een leuk project auto worden :)

Veel werk, maar als je er de tijd voor hebt, waarom ook niet?

veel succes voor degene die em heeft gewonnen! die prijs was het mij niet waard, teveel wat eraan moest gebeuren... Hoop em wel hier te zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.