Daar is tie dan!

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Goedemiddag, Ik had eerder al een vraag gesteld, maar inmiddels ben ik in bezit mogen komen van de beoogde Lexus IS 250 high edition.
Daarom wil ik mij even voorstellen..

Ik ben Henri, 34 jaar, uit Drenthe en ben na 15 jaar trouwe klant van Toyota, nu overgestapt naar Lexus.

Toyota had niet de gewenste sedan in het assortiment, dus kon ik maar 1 kant op, naar Lexus!

al snel wist ik dat het een IS250 moest worden, in zilvergrijs, donkergrijs, of "donkerbruin"

Na 4 maanden staren naar een advertentie, ben ik overstag gegaan en heb ik deze prachtige lexus gekocht.


leuk dat hier zo'n actief forum is..
brengt mij meteen op een vraag;

weet iemand hier of het mogelijk is om de verbruiksmeter zijn metingen te laten weergeven in km/L i.p.v. L/100km?

ik hoor het graag.

Gr henri
 

Bijlagen

  • IMG-20200716-WA0008.jpg
    IMG-20200716-WA0008.jpg
    312,9 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
700
627
93
weet iemand hier of het mogelijk is om de verbruiksmeter zijn metingen te laten weergeven in km/L i.p.v. L/100km?

In principe zou dat mogelijk moeten zijn via de persoonlijke voorkeursinstellingen.

Wat mogelijk is zal van jaar tot jaar verschillen, afhankelijk van de uitvoering van de uitvoering van het dashboard. In de handleiding zou dat terug te vinden moeten zijn. Mocht die er niet meer zijn, dan kun je bij de meeste dealers een handleiding in pdf opmaak downloaden.