Dagteller is200

Larsmx5

Hoort erbij
9 dec 2013
93
3
0
Goedenmiddag,

Ik heb een engelse is200, dus mijn snelheid word aangegeven in Miles, en daaronder in KM.
Nou zit ik de dagteller te bestuderen, maar ik kom er niet uit.

Is het nou in miles of in KM?
Ik denk dat de algemene kmstand in miles weergegeven word, en de dagtellers in KM.
Maar dit klinkt niet heel logisch haha.
Wie weet hoe het zit?

Groeten
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
No Title

kijk , ik heb precies het omgekeerde , ik heb een canadese uitvoering met KM en daaronder miles , de dag tellers ( zijn er 2) worden aangegeven in KM , dus in jouw geval van een UK spec , net als een US spec worden de afstanden odo en snelheid in miles aangeven
 

Bijlagen

  • photo1548.jpg
    photo1548.jpg
    27 KB · Weergaven: 46

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Je kunt het ook zien adhv de verbruiksmeter. Als daar iets in staat als MPG dan is je dagteller in mijlen. Je kunt het verder nog testen via de groene hectometerpaaltjes langs de weg, die staan 100m uit elkaar.
 

Larsmx5

Hoort erbij
9 dec 2013
93
3
0
Heb het getest op de snelweg! Ben naast een hectometer paaltje gestopt ( uiteraard op de vluchtstrook) tellertje op 0 gezet en gaan rijden. Bij het daarop volgende hectometer paaltje stond de teller nog op 0, dus het is linderdaad gewoon in Miles! Pak van m'n hart anders was het verbruik van mijn IS wel heeel erg hoog!
 

SVS

Hoort erbij
9 okt 2014
29
2
0
In Canada gebruiken ze KM en Celcius, en omdat de VS natuurlijk om de hoek is, hebben de de mijlen er ook bij staan. In de UK hebben ze mijlen en voor het rijden in (rest van) Europa hebben de de KM erbij staan. De teller is daarom ook in mijlen, zowel dag als totaal. En zoals je al zei: de MPG (miles per gallon)
Waar staat die meestal op bij jou trouwens? Bij mij rond 40 elke keer