Dashcams

Ik heb simpelweg met Mirror taps gewerkt voor mijn IS 300h destijds en de CT 200h, rechtstreeks op de stekker achter de achteruitkijkspiegel. Veel eenvoudiger en makkelijk aan te sluiten. Verkrijgbaar bij Amazon. Hier nog een goede uitleg.

Laatst bewerkt:
Ik kwam wel deze tegen op Etsy. Gemaakt voor een IS/RC, maar het zal me niet verbazen dat Lexus/Toyota eenzelfde zekeringdoos voor vele modellen toepast. Zo te zien biedt hij het ontwerp ook te koop aan zodat je zelf kunt printen. Want voor ruim €50 afwachten of dat ding heelhuids aankomt uit de VS vind ik wel een dingetje. Ik heb zelf geen 3D printer. Het ontwerp heb ik gekocht en ik heb ergens in de buurt een offerte gevraagd om dat ontwerp te printen.
Ik heb dat ontwerp in de buurt van m’n werk laten printen, kostte me €6. Voor een extra €5 werd ‘t model ontdaan van support materiaal. Daar heb ik geen ervaring mee of wellicht de spullen niet voor. Voor €11 was ik klaar. Resultaat:

(Fantastische naam van de ontwerper trouwens)

IMG_3950.jpeg

IMG_3952.jpeg

IMG_3953.jpeg

IMG_3954.jpeg

Past als gegoten!

Waow, netjes gedaan hoor (y)Handig zo’n 3D-printer.
Kan die ook een grote HAAIENVIN printen, plak ik het met ductape op mijn dak en ga mijn kameraad ermee etteren :ROFLMAO: