dat was 2 x schrikken...maar toch een geluk bij een ongeluk

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
gisteravond wilden mijn vrouw en ik weer eens uit eten....bij het wegrijden een enorme herrie...als ik aan het stuur zat...de boel stil gezet en onder de kap gekeken...1 grote olie bende...de volgende dag naar de garage gebracht en die constateerde wat ik al dacht...de leiding van de stuurbekrachtiging kapot....door gerot...bij een lexus van van ''99...dat mag toch niet zo snel ? ik denk dat ik de importeur maar eens aanschrijf haha ( die komt niet meer bij dan denk ik )
de tweede keer schrikken was toen ik de prijs van de leiding hoorde....toch lexus maar aanschrijven....dat zijn toch geen prijzen meer ....meer dan 300 euries ex btw ex opzetten en dat schijnt veel werk...voorbumper eraf enzo...terwijl het eigenlijk fabrieksgarantie hoort te zijn :)
nouja die gaat me voorlopig dan ook niet meer kapot ;-)
wilde ik eigenlijk vandaag mijn nieuwe velgen laten monteren met nieuwe banden...moest ik dus afbellen...je hoorde die man denken jaja daar heb je weer een afzegger...:-(

nouja het geluk is dat het voor ons huis gebeurd is en niet een end van huis weg...altijd maar positief blijven...het geluk is ook dat ik straks op de meeting met een nieuwe blinkende leiding rondrij :)

gr wilco
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
Re: dat was 2 x schrikken...maar toch een geluk bij een onge

heb hem net opgehaald...561 euro armer maar ik ben superblij dat het zo snel kon...lexus zwolle had de leiding met een dag in huis ! hopelijk is ie nu goed dicht.
morgen ga ik de velgen halen , ik laat ze natuurlijk gelijk zien :)

gr wilco
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: dat was 2 x schrikken...maar toch een geluk bij een onge

Ja die dingen zijn vreselijk duur, Imitatie scheelt een hele berg.

tsja...op mijn LS zit nog de originele :roll: