De 4de generatie Lexus GS!

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
japeape zei:
Weet iemand of Lexus ook een neerklapbare acherbank gaat leveren?

Afgezien daarvan ben ik beniewd of die GS-F echt een soort grote IS-F wordt of een "gewone" F-sport uitvoering van de GS.

Er komt sowieso een Fsport versie, maar er komt dus ook een GS-F, tenmisnte.... dat wordt gezegd door topman van toyota.

En nee niet neerklapbaar voorlopig.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Mooie auto, wel wat 'druk' front met die hoeken er in.. maar dat is denk de nieuwe inslag bij Lexus (RX heeft het ook)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Jelmer zei:
Mooie auto, wel wat 'druk' front met die hoeken er in.. maar dat is denk de nieuwe inslag bij Lexus (RX heeft het ook)
Anders ging het wellicht teveel op een omgekeerde Audi te lijken..

Maar ik vind het wel karakter hebben. Zo wordt het wel een herkenbare voorzijde.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
micdee zei:
Anders ging het wellicht teveel op een omgekeerde Audi te lijken..

Maar ik vind het wel karakter hebben. Zo wordt het wel een herkenbare voorzijde.

+1

het zal wel opvallen op de nederlandse weg daar ben ik zeker van!! :D

pff... dat wordt flink sparen :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Looks deceive....

Maar ik moest twee keer kijken...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik vergelijk het vaak met muziek. Soms moet je eerst even wennen aan een bepaald nummer, wat dan in tijd steeds beter wordt.

Zo ook met de nieuwe GS, die ik er steeds beter uit vindt gaan zien. Kortom, een goed gebalanceerd ontwerp uiteindelijk. Auto's zijn sowieso onderhevig aan 'mode' en smaak, dus je vindt overal wel wat zaken of lijnen die gelijkend zijn op die van de 'concurrent'.

Lexus speelt daar natuurlijk ook handig en commercieel op in. Maar om in die omstandigheden toch je identiteit te bewaren als 'underdog', vind ik wel een prestatie. Getuige ook het succes van de CT.

Well done Lexus!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Normaal hou ik neit zo van al dat dik aangepakte versies, maar deze is nog best goed gelukt!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Five Axis is gewoon heel erg goed in het subtiel stylen.]

Hoewel, Project IS-F was minder subtiel, maar ook goed gelukt naar mijn mening!
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Fantastisch wat een auto. Zeker nu ook de gs450h f-sport uit komt. Als het goed is krijg ik zeer binnenkort preview van deze auto, testrit en de prijs te horen!!!!