Ik heb uit goede bron begrepen dat die auto specifiek ontwikkeld is om niet langzaam te zijnde V10 klinkt echt super, en die auto is echt NIET langzaam
Ik heb uit goede bron begrepen dat die auto specifiek ontwikkeld is om niet langzaam te zijn
Tja, je kan ook even contact opnemen met de jongens van Karelsen banden, ze leveren ook andere merken, zoals Eibach. Wellicht de moeite waard om te vragen?Allereerst bedankt voor je reactie Ik zou zeker het advies opvolgen. Het is jammer dat er voor de Lexus is300 niet zoveel te vinden is met betrekking tot de RS*R veren. Ik heb contact met Dane van Callaway , ik heb de keuze uit de RS*R Down of RS*R Ti2000 Down. De specificaties zijn identiek aan elkaar daarom is de beslissing zo lastig. Verder lees ik overal dat het best wel tijdrovend is het vervangen van de veren ongeveer 1 uur per veer. En daar komt uitlijnen dan nog bij. Ik denk dus dat er boven op de kosten van veren misschien een bedrag komt van ?500. Dan ga ik er vanuit dat de schokdempers nog goed zijn
Slotjes zal ik niet vergeten Mbt tot de ET, volgens Vossen zat 32 meer "flush" maar 38 kon ook. Ik vond de vredestein optie ook verbazend. Maar de kans bestaat nog dat ik voor Michelin ga.Wordt erg fraai zo te zien Hube. Je bent nou eenmaal een veelspaaksman dus hoop dat het een geslaagd project wordt.Vergeet je slotjes niet !
Enigste frappante vind ik dat Vossen zelf Vredestein promoot. Had naar aanleiding van hun verbond eigenlijk Toyo T1 Sports verwacht. Moest je voor deze gaan rollen dan ?
Hebben zij je ook ET32 voorgesteld ? En geen +38 voor ?