De GS 450h is gearriveerd! Nu met 22-Inch Wielen!

Flavio

Hoort erbij
21 aug 2021
35
15
8
Gisteren heb ik de GS 450h opgehaald in Rotterdam en de eerste kilometers gereden.
Wat een heerlijke auto zeg, comfortabel, snel (zeker qua tussenacceleratie), prima wegligging en scherpe besturing.
Dat wordt weer oppassen met de snelheidsovertredingen, want de verleiding om eens lekker te keer te gaan is erg groot.

Volgens week een andere set wielen onder auto zetten en dan zal ik wat foto's posten.

Ik heb op Marktplaats een GS 450h gezien met een andere achterskirt met 2x2 ronde uitlaten zichtbaar en hier op het forum een GS 450h met 2 brievenbusuitlaten om het maar zo te noemen. Wat heb ik daar voor nodig en aan welke kosten moet ik ongeveer denken?

En waar kan ik de 'redout' stickers voor de achterlichten krijgen?
 

Bijlagen

  • $_86 (11).jpg
    $_86 (11).jpg
    124,2 KB · Weergaven: 95
  • ex4.jpg
    ex4.jpg
    460,8 KB · Weergaven: 86

Flavio

Hoort erbij
21 aug 2021
35
15
8
De wielen zitten er onder. :giggle:

Vóór lopen ze licht aan in de wielkuipen als je ver instuurt, maar dat krijg ik wel opgelost door de wielkuipen warm te stoken en ze een beetje naar binnen te duwen.
Achter lopen ze ook licht aan, aan de binnenkant bij diep inveren. Ik ga eerst kijken of veerwegbegrenzers uitkomst bieden, zo niet zien we wel verder.
Vóór en achter lopen ze gelukkig niet aan op de spatbordranden.

Voor alle betweters, ik weet dat deze wielen een stuk groter zijn dan standaard qua diameter, maar de velgen en de achterbanden had ik nog over van de vorige auto en die wilde ik graag hergebruiken.

Voor de technici:
Velgen: Niche Spec M158, 9Jx22 ET38, met nieuwe zilver metallic poedercoat
Banden Voor: Nexen N'Fera SU1 235/30R22
Banden Achter: Nexen N'Fera SU1 265/30R22
 

Bijlagen

  • P_20210930_171843.jpg
    P_20210930_171843.jpg
    6,6 MB · Weergaven: 105
  • P_20210930_171851.jpg
    P_20210930_171851.jpg
    6,2 MB · Weergaven: 105
  • P_20210930_171857.jpg
    P_20210930_171857.jpg
    6,1 MB · Weergaven: 98
  • P_20210930_171908.jpg
    P_20210930_171908.jpg
    5,7 MB · Weergaven: 108
  • P_20210930_171915.jpg
    P_20210930_171915.jpg
    5,9 MB · Weergaven: 103
  • P_20210930_171923.jpg
    P_20210930_171923.jpg
    6,1 MB · Weergaven: 100
  • P_20210930_171929.jpg
    P_20210930_171929.jpg
    6 MB · Weergaven: 92
  • P_20210930_171942.jpg
    P_20210930_171942.jpg
    5,9 MB · Weergaven: 91
  • P_20210930_171948.jpg
    P_20210930_171948.jpg
    5,5 MB · Weergaven: 109

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Kan niet zeggen dat ik het lelijk vind, maar ben je met die platte band niet alle rijcomfort die die auto biedt kwijt? :unsure:
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
My God…..wat een sloffen zeg.
Die diffuser met die brievenbussen zitten op de GS 250/350 dus ook onder die van mij. Diffuser is gewoon gespoten en geen plastic, erg mooi.
Persoonlijk vind ik die met de ronde uitlaten niet zo mooi, smaken verschillen gelukkig.
132AD94C-01F6-48AC-846D-6E41E21514D4.jpeg
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
My God…..wat een sloffen zeg.
Die diffuser met die brievenbussen zitten op de GS 250/350 dus ook onder die van mij. Diffuser is gewoon gespoten en geen plastic, erg mooi.
Persoonlijk vind ik die met de ronde uitlaten niet zo mooi, smaken verschillen gelukkig.
Bekijk bijlage 179100
Als het goed is zijn jouw uitlaten dan ook recht naar achteren gericht? Die van mij zijn naar beneden gebogen. Dus al zou ik jouw diffuser hebben, dan is het het toch nèt niet.
 

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Hoi.

Ik heb op het moment een GS450H zonder zichtbare uitlaten. Ook buigen de uitlaten naar beneden toe onder de auto.

Ik wil graag zo'n achterkant als die van de GS250/350. Dus met de dubbele uitlaten en de brievenbus uitlaten. Heeft iemand dit ooit laten doen? Zo ja, waar?
 

brazi

Nieuw hier
27 jan 2013
22
1
3
Ik heb 'm er opnieuw op laten zetten en de eindstukken laten verbouwen zodat ze beter door de "brievenbussen" loeren omdat de vorige diffuser er op de Peage af was gesmolten. Kostte me zo'n €1200,- in totaal geloof ik.
De vorige eigenaar had enkel de naar onder gebogen eindstukken afgeslepen en metalen plaatjes als uitlaatgasglijbaan aan de metalen brievenbussen gehobbied, maar na uren met een caravan niet zachtjes bergop en -af te hebben gereden werd ik door een vriendelijke Peugeotrijder gewezen op malheur aan de achterzijde van mijn limousine. Je hoort ook niks binnen in die kar hè. De boel sleepte rinkelend over het asfalt.
Tip van de dag: Besteed zorg aan het richten van de eindstukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator