De GS300 gaat eruit....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Medeforummers,

De GS gaat eruit en gaat plaatst maken voor een IS met trekhaak. Ben verslaafd geraakt aan achterwiel aandrijving en was al verslaafd aan Japanners. Dan blijft er nog steeds maar 1 merk over :)
De trekhaak gaat gebruikt worden om voor de herfstvakantie een caravan aan te schaffen en er een paar dagen op uit te gaan. Dit jaar voor het eerst in tijden weer gekampeerd in een huur tent en dat was heerlijk. Een trekhaak achter de GS zie ik niet zitten en zijn ook een speld in een hooiberg om te zoeken.
Kortom de GS gaat plaats maken voor een IS of IS sportcross ( met sleurhuthaak)
Voor ge?nteresseerde : marktplaats advertentie nummer: 838124123
Gr Marc
 
Laatst bewerkt:

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Marcie,

Aub in dit formaat:

- km-stand :
- bouwjaar :
- conditie/staat :
- modificaties :
- onderhoudsgeschiedenis :
- foto's :
- vraagprijs :
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Onder je GS een afneembare trekhaak monteren is ook een optie
Heb je in ieder geval genoeg trekkracht voor je sleurhut

Het wordt zo wie zo toch wel een afneembare trekhaak hoop ik?
Want als ik een Lexus zie met zo'n prominent aanwezige trekhaak,
krijg ik altijd zo'n gevoel van dit hoort niet, past niet bij de auto.

Er van uit gaande dat je geen nieuwe Lexus maar een gebruikte gaat kopen zou ik bijzonder kritisch zijn,
wat de uitvoeringen met trekhaak, bij verkeerd gebruikt, bijvoorbeeld te zware ladingen er achter,
krijgt de motor en versnellingsbak flink op z'n donder.

Zou je zoektocht niet moeten beperken tot, met een trekhaak, de keus wordt dan vrij klein en het risico groter,
Ik persoonlijk zou niet kijken of er wel of niet al een trekhaak op zit, deze kun je altijd achteraf monteren.
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Net even gekeken en een IS trekhaak ( uiteraard afneembaar :) ) is goed betaalbaar. Dus kan ook op jacht naar 1 zonder trekhaak. Ik heb gekeken om onder de GS een trekhaak te monteren maar mijn eis is inderdaad een afneembare trekhaak en die zijn onbetaalbaar ( met montage ongeveer 1100 euro)
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Hube,

Ik had geprobeerd foto's bij te voegen maar krijg deze melding :Your file of 4049700 bytes exceeds the limit of 500000. DSC_2348.JPG
Is dit op te lossen zodat ik er wat foto's bij kan plaatsen?
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Als je een trekhaak achter de GS monteert heb je dan geen probleem met de achteruit sensoren? Klopt dat bedrag van ca. EUR 1100?
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Vroem.
Ik heb geen parkeersensoren. En helaas klopt het bedrag van ca. 1100 euro. Is niet meer aan te komen en bij 2 verschillende bedrijven ge?nformeerd en die kamen allemaal rond dit bedrag.
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
30sepld.jpg


Foto van de Lexus...
2vxrfvo.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Was ivm met een andere posts waarbij iemand zijn GS aanbood in de replies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.