Display staat in valet mode

tideli

Nieuw hier
20 mei 2025
2
0
1
Ik heb een lexus lc500 convertible bouwjaar 2021.
Ik was in het hoofdmenu bezig en drukte op de parkeerhulpknecht (valet) mode. Nu vraagt deze een pincode die ik niet heb. ( vorige eigenaar ook niet meer) en nu is het diplay geblokkeerd waardoor ik geen gebruik meer kan maken van radio, navigatie, telefoon enz.
ik ben bij de Lexus dealer geweest maar hun weten er ook geen raad mee ?
Dit moet toch te resetten zijn
Iemand een idee hoe?

Alvast dank
Ton

• Verdrietig
Waarderingen: Arbitrator
Ik zag dit op het toyota forum. Het schijnt dat alleen de dealer het kan doen. Het zal bij lexus niet veel afwijken, denk ik.

IMG_1697.jpeg

• Leuk
Waarderingen: tideli
Menuknop ingedrukt houden en licht diverse malen achtereen aan en uit zetten, dan kom je waarschijnlijk in een garage-modus terecht.
Misschien kun je daar iets resetten

• Leuk
Zou Carista dit ook kunnen? Wat denk jij @Higgie ?
Jij kunt mijn gedachten lezen! Zojuist geprobeerd, Carista ziet het niet eens.
Maar... Als er een groot scherm met "code invoeren" staat dan zou ik de auto niet eens kopen als de code niet bekend is, klinkt niet echt legaal. Of ben ik nou te achterdochtig?

• Leuk
Met de sleutel werkt bij de mijne niet, 10 keer remmen niet geprobeerd. Zo te zien is dit filmpje voor oudere Lexii.

Dankjewel allemaal voor de reacties. De auto is gewoon hij de lexus dealer 4 maanden geleden gekocht. Hebben dit probleem zelf nog niet eerder meegemaakt vandaar mijn vraag op het forum. Inmiddels heeft de importeur ook een reactiie per mail gestuurd en laat men wwten ermee aan de slag te gaan. Het resetten lukt niet omdat er nog een code in staat die schijnbaar niemand weet.
Daarom lukte het ook niet zoals bij Toyota genoemd. Importeur gaat rechtstreeks met fabriek contact leggen.